קניית רכב – מה חשוב לדעת?

6919 צפיות

רכב הוא אחד הפינוקים הגדולים ביותר שהמודרניזציה מציעה לנו, פינוק שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו אך כמעט כל אחד מאתנו צריך. פעם, היינו יכולים להסתדר עם תחבורה ציבורית ובעידן הקדום יותר היינו אף מסתדרים ללא תחבורה בכלל אלא בעזרת הרגליים שלנו, אך היום בעידן המודרני בו אנו כל הזמן רצים ממקום למקום ובעיקר אם אנו אנשי משפחה עם ילדים אנו נהיה חייבים רכב. קניית רכב יכולה להיות חוויה חיובית אם יודעים בדיוק איך לעשות את זה נכון, ומי שלא יודע כדאי שייקח עמו מישהו שכן יודע איך לקנות רכבים.        Silver sports car - cropped shot

רכב חדש

אין כמו רכב חדש על כל הפינוקים שבו, רכב בו אנו נוכל לנסוע בנוחות ובבטחה, רכב אשר ייקח אותנו ממקום למקום וחווית הנהיגה בו תהיה מקסימלית. קניית רכב חדש גם נותנת לנו בטחון ושקט, שקט לזמן מה בידיעה שלא אמורות להיות שום בעיות עם הרכב ולא נצטרך ככל הנראה להכניס אותו למוסך לזמן מה. בקניית רכב חדש שלא כמו במקרה של מכירת רכב אנו צריכים לבדוק טוב טוב מהם הצרכים שלנו, צרכים הנוגעים לגודלו של הרכב, לצריכת הדלק שלו, למאפיינים נוספים הנוגעים לרכב בכדי שנבצע את העסקה הטובה בשבילנו.

רכב יש שנייה

אם אנו רוצים לקנות רכב יד שנייה זה כבר סיפור אחר לגמרי, מכיוון שאנו אמורים להתמקד בווידוא מצבו של הרכב ובידיעה אילו תקלות יש בו אם בכלל. ישנם לא מעט סוחרי רכב המציגים את עצמם כבעלי הרכב ועלינו הקונים מוטל לזהות אותם ואת זה נעשה על ידי בקשה של רישיון הרכב והתאמת הפרטים שבו לפרטי המוכר של הרכב עם תעודת זהות. קניית רכב יד שנייה גם מצריכה מאתנו בדיקה מכנית שלו, וטוב אם נעשה את הבדיקה במכון בדיקה מורשה אשר נותן לנו אחריות לגבי הממצאים שנמצאו  בבדיקה וכך נוכל להיות שקטים יותר.

מכירה של רכב

מכירת רכב גם היא מצריכה מאתנו לדעת איך לעשות את זה נכון, ואם אנו לא יודעים איך מוטב שניעזר במי שכן יודע. הקונה מצדו ינסה כמובן להוריד עד כמה שניתן את מחיר הרכב אך אנו צריכים להיות עם האצבע על הדופק ולדעת מה מהדרישות שלו נכונות בהתאם למצב הרכב ומה מהם סתם ניסיונות כחלק ממשא ומתן המתנהל בין מוכר לקונה כמו בכל עסקה אחרת שעושים.

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
איך תבחרו את חבילת השי לכבוד החג – טיפים לבחירה מוצלחת