טיול מאורגן בסין – לא רק לאוכלוסיה המבוגרת

844 צפיות

בעבר תיירות בסין נחשבה למסוכנת ולא כדאית בכלל. הקושי של הסינים עם השפה האנגלית והניסיון לשמור על אותנטיות נוקשה גרם לאנשים לסלוד מהמדינה המדהימה הזו. היום הדבר שונה ובעיקר תודות לטיולים מאורגנים.

אם לפני מספר שנים הייתם אומרים שאתם רוצים לטייל בסין, מיד הייתם נתקלים בפרצופים ובשכנועים עד כמה לא כדאי לכם לעשות זאת. בעבר סין נחשבה למקום שמאד קשה לטייל, הסינים לא רצו לקבל את השפה האנגלית ולא ניסו ללמוד אותה. בהרבה מקרים שסוף סוף יש אזרח סיני שיודע אנגלית, התיירים היו צריכים להתמודד עם סינית שבורה ותנועות ידיים מוזרות שלא מועילות ואפילו רק מבלבלות.

טיולים מאורגנים בסין

אחד הדברים שהכי נתן “דחיפה” לתיירות בסין הם הטיולים המאורגנים המגיעים אליה. טיולים מאורגנים מביאים פתרון מדהים לא רק לאוכלוסיה הבוגרת אלא לכלל האוכלוסיות. טיולים מסוג זה מביאים פתרון נוסף בכל הקשיים הצפויים במהלך הטיול.
חברת הטיולים, אתה יוצאת הקבוצה, מארגנת כמעט הכל החל מניידות, מלונאות, אוכל, טיסות ואפילו מדריך שיודע את השפה המקומית ומספק הסברים מדהימים על אתרים מסוימים.

אתרים מומלצים בסין

סין היא אחת המדינות הכי עשירות בהיסטוריה ולכן היא מספקת אתרי תיירות בשפע מכל הסוגים. להלן 2 אתרים מומלצים שחייבים לראות במהלך טיול לסין:

  1. החומה הסינית – נחשבת לאחד מפלאי העולם. החומה משתרעת על שטח של 6000 קילומטרים עם מגדלי שמירה ובשבילים ללוחמים. החומה מאפיינת שושלת ארוכה של קיסרים סינים שהתחלפו במהלך השנים שהיא נבנתה. החומה הסינית מהווה אתר תיירותי מדהים לתיירי חוץ וכן גם לתיירי פנים.

  1. העיר האסורה – העיר האסורה הייתה במשך שנים ביתו של הקיסר, כאשר אזרחי סין לא הורשו להיכנס למתחם העיר. העיר שימשה כבית ל- 24 קיסרים משושלות המינג והצ’ינג. העיר עצמה נבנתה במשך 18 שנה והיום היא משמשת כמוזיאון לקהל הרחב.

בסין יש עוד המון אתרים מדהימים שמומלץ לראות אך שני אתרים אלו נחשבים גאולת הכותרת של הטיול בסין. הרבה אנשים אומרים שמי שלא ביקר באתרים אלו כאילו לא ביקר בסין.

טיולים מאורגנים בסין מקלים על תיירים רבים ועושים את הטיול לנגיש יותר. אנשים מעדיפים לטייל בנוחות ולראות המון אתרים תיירותיים ולקבל עליהם הסברים תוך כדי הטיול. בשנים האחרונות סין עברה מהפך והיום הרבה יותר נוח לטייל בסין גם בתור טיול מאורגן וגם בטיול עצמאי.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הליך בחירת אולם לחתונה