לטייל ברמת הגולן ולהרגיש במערב הפרוע

707 צפיות

הגולן הוא חבל ארץ יפהפה, מיוחד ומלא בהפתעות. אם בצפון הגולן שוכן החרמון המטפס לגבהים כשסביבו מפלים וכפרים כמו בשווייץ, דרום ומרכז הגולן מלאים אף הם בנחלים המהווים מסלולי טיול מאתגרים אך גם שטחים פתוחים המשמשים לגידול בקר וכאשר מגיעים אליהם לרגע ניתן לטעות ולחשוב שנמצאים ממש בליבו של המערב הפרוע. דרום הגולן חולש על נופה המקסים של הכנרת ולכן הוא משמש כמקום לטיולים וגם ללינה. צימרים ברמות או צימרים בחד נס שבדרום הרמה נחשבים למבוקשים במיוחד ובאופן יחסי לישובים קטנים, יש בהם כמות רבה של צימרים. להלן מספר אטרקציות בהן תוכלו לבקר ולהנות במהלך חופשה ברמת הגולן:                                                    

אמנות- מושב אניעם

מושב אניעם בנוי בסגנון אירופאי עם מדרכות המרוצפות אבנים קטות, פנסי רחוב מיוחדים ובתים כפריים המזכירים כפר בשווייץ. זהו כפר אמנים בו תוכלו למצוא אמנויות מסוגים שונים, לראות את האמנים בפעולה בגלריות שלהם ואף להתנסות ביצירה בעצמכם. בין סוגי האמנות ישנם ייצור נרות מיוחדים בצורות, צבעים וריחות שונים, קדרות, יודאיקה, עיצוב תכשיטים, אריחים מצויירים ועוד ועוד. במקום גם מספר מסעדות והטיול בו כיפי ומהנה.

נוף- מצפה שלום וסביבתו

אם מקום הלינה שלכם הוא צימרים בחד נס, צימרים ברמות או בכל ישוב אחר בדרום הגולן, מצפה שלום הנמצא ליד כפר חרוב הוא מקום שלא כדאי לפספס. התצפית ממצפה שלום היא מרהיבה. ניתן לראות את הכנרת והרי הגליל מזוית ייחודית. ישנו גם מעיין מצפה השלום החבוי בין שיחי צבר ועצי פרי שונים כמו תאנים ורימונים. בקרבת מצפה שלום והישוב מבוא חמה נמצא גם הר נמרון, אשר גם ממנו ישנו נוף פנורמי לעבר הכנרת, שדותיו ובריכותיו של עמק בית שאן והרי הגליל ובסמוך אליו ישנם שדות של חיטה מאופק עד אופק.

חקלאות- קטיף בעין זיוון

בעין זיוון ניתן לקטוף בקטיף עצמי שפע של פירות על פי העונה. בבוסתן בראשית שבעין זיוון גדלים מגוון סוגי פירות כך שבכל עונה ניתן להנות מהפירות האופייניים לה. בעונת הקיץ ניתן להנות מקטיף של נקטרינות, אגסים, אוסנה ופטל. אם אתם מעוניינים לעשות פונדו פירות, בעין זיוון נמצא גם דה קרינה, מפעל ביתי קטן ואינטימי לייצור מגוון שוקולדים. במקום ישנם גם טיולי סוסים, טיולי ג’יפים, טיפולים ועוד.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כיצד לקבל קצבת נכות כללית על ידי המוסד לביטוח לאומי