רוצים לטוס לחופשה ברומניה? קבלו את כל היתרונות בהזמנת דיל לרומניה

714 צפיות

החלטתם שאתם רוצים לבלות את החופשה הבאה שלכם ברומניה? מצויין. כרגע עומדות בפניכם שתי אפשרויות מרכזיות – “לתפור” את החופשה שלכם בעצמיכם ולהזמין טיסה ובתי מלון באופן עצמאי או להזמין דיל לרומניה שבו הכל כלול. מדוע כדאי לכם ללכת על האפשרות השנייה? מהם היתרונות הטמונים בה?  התשובה בכתבה שלפניכם.    

מה זה בדיוק דיל?

הביטוי דיל, כאשר נעשה בו שימוש בתחום התיירות, מתייחס לחבילת נופש, הכוללת את העלויות של הטיסה והלינה בבתי המלון במהלך כל החופשה, שהמחירים שלה נחשבים אטרקטיביים יותר מהעלויות הנפרדות של טיסה ובתי מלון, כאשר הם אינם כלולים במסגרת של דיל. הדילים מוצעים על-ידי סוכנויות הנסיעות וחברות התיירות במחירים זולים יותר כדי לעודד ישראליים להזמין חופשה, ומתוך רצון להתחרות בסוכנויות נסיעות אחרות, על כיסם ועל ליבם של הלקוחות. דילים לרומניה נבדלים זה מזה במספר ימי החופשה המוצעת, בקונספט העומד במרכזם ובאיכות בתי המלון שהם כוללים. רומניה היא יעד שהופך יותר ויותר פופולארי בקרב מטיילים, בשל המגוון וההיצע הרב שיש למדינה להציע. כך למשל, ניתן למצוא דיל של 10 ימים המבוסס על חופשת ספורט אקסטרים, דילים קצרים יותר של ימים ספורים בלבד לחופשה עירונית בבירת רומניה, בוקרשט, או דילים לחופשות של שבועיים המשלבות הכל מהכל: עיר, טבע, ארכיטקטורה ועוד.

אז מדוע כדאי לי לטוס לרומניה במסגרת דיל?

היתרון המרכזי המאפיין את הדילים התיירותיים הוא המחיר שלהם. מחיריהן של חבילות נופש נחשבים, כאמור, שפויים יותר, ועל כן ישראליים רבים יעדיפו לטוס לחו”ל במסגרת דיל במקום להזמין בעצמם את כרטיס הטיסה ואת בתי המלון בהם הם ילונו במהלך החופשה, תהליך שגם מצריך זמן פנוי, שלא כל אחד מצליח למצוא בקלות. ואם בזמן עסקינן, הזמנת דילים חוסכת זמן רב, מאחר שהצרכן המעוניין לנפוש לא נדרש לשבת מול המחשב בחיפוש אחר טיסות, אטרקציות שונות ברומניה שכדאי לטעום מהן במהלך החופשה או בתי מלון לשים בהם את הראש ולהתפנק בסופו של יום רווי חוויות. העובדה, שניתן באמצעות הזמנת דיל לחסוך את כל החיפוש הזה, מקלה על ישראליים רבים, שמעדיפים לקראת החופשה “להיות ראש קטן” ולתת למישהו אחר לארגן להם את החופשה ולתפור אותה בהתאם לצרכים שלהם. כאמור, בשל הביקוש ההולך וגובר לחופשות ברומניה, ניתן כיום גם למצוא מגוון של דילים למדינה, כך שכל מי שיבחר ברומניה כיעד לחופשה יוכל למצוא דיל המותאם “בול” לצרכים שלו.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
גם קפה וגם אופה- להרגיש שבעים בעזרת כוס קפה
רוצים לטוס לחופשה ברומניה? קבלו את כל היתרונות בהזמנת דיל לרומניה