גם קפה וגם אופה- להרגיש שבעים בעזרת כוס קפה

1210 צפיות

כל אדם מרגיש לרוב במהלך היום תחושת רעב שאינה קשורה בהכרח לצורך של הגוף במזון, תחושה אשר נובעת יותר מצרכים רגשיים: שעמום, לחץ- כל אלה יוצרים רצון לאכול. אחת הדרכים הטובות ביותר להתגבר על התחושות הללו היא אכילה של מזון משביע שאינו מכיל כמות גדולה של קלוריות. גם שתיה חמה מרגיעה ומקלה על התחושה. ידיעה זו ליוותה את מהלך הפיתוח של קפה באלאנס עלית.                                                                              

מהו בדיוק קפה באלאנס ובמה הוא שונה מקפה רגיל?

כאשר נשתה כוס קפה סטנדרטית נחוש לרוב תחושה של רגיעה אשר תפחית את הצורך באכילת חטיף ובנשנוש. קפה רגיל מכיל מים רותחים, חלב וממתיק כלשהו אשר יוצרים רגיעה. עם זאת, זוהי רגיעה זמנית בלבד ומהר מאוד יתעורר שוב הצורך בנשנוש. קפה באלאנס, בנוסף להיותו משקה המכיל קפה ברזילאי, מכיל גם סיבים תזונתיים שמקורם בעולש ובתירס, סיבים אשר נמצא במחקרים כי הם עוצרים את שחרור ההורמון המגביר את תחושת הרעב ובנוסף מי גבינה- חלבוני חלב אשר יוצרים אף הם תחושה של שובע. כך, הרגיעה שיוצרת כוס הקפה בגופנו היא אמיתית ומחזיקה עד לרגע בו יתעורר בגוף צורך אמיתי למזון.

הסיבים אינם באים על חשבון הטעם

שלא כמו במשקאות דיאטטים למיניהם, טעמו של קפה באלאנס עלית הוא כטעמו של כל קפה מובחר אחר. הסיבים ומי הגבינה אינם פוגמים בטעמו של הקפה הברזילאי המובחר המהווה חלק ניכר מן האבקה. לכן, זהו תחליף לכל קפה אחר. ניתן אף לשלבו עם קפה רגיל או שתיה חמה אחרת. שעות אחר הצהריים הן פעמים רבות שעות בהן מתעורר הצורך למתוק ולנשנוש שמקורו אינו ברעב אמיתי. זוהי השעה בה ניתן לשתות קפה באלאנס במקום קפה אחר. יש לקחת בחשבון כי זהו קפה המכיל קפאין ואינו נטול קפאין כך שעבור אלה שקפאין מפריע להם להרדם מומלץ לשתות אותו כמה שעות לפני ההליכה לישון ולא בסמוך אליה.

השמנה היא אחת הבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי. עלית מצאה פתרון שיהיה נוח ליישום, כלומר אין צורך במשמעת ובכוח רצון חזקים על מנת לעשות בו שימוש. המרכיבים שמכיל הקפה מביאים באופן טבעי להפחתת הרצון לאכול וכך, באמצעות שילוב של כוס קפה מפנקת יחד עם תזונה נכונה ככל האפשר ופעילות גופנית ניתן לשמור על משקל תקין ואפילו לרדת.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כמה צעדים בדרך לרכישת רכב