חופשה עם ילדים באזור הצפון

756 צפיות

צפון הארץ הוא אזור שנפלא לטייל ולנפוש בו הן עבור זוגות והן עבור משפחות עם ילדים. הוא מלא בהיסטוריה, טבע וגם אטרקציות ופעילויות לילדים דרכן הם יוכלו להכיר את האזור. צפון הארץ הוא אזור גדול המשתרע מהים התיכון במערב ועד לכינרת והגולן במזרח ולפיכך יש בו נוף מגוון- חופי ים מהיפים בארץ, אזורים הרריים שהנוף המשתקף מהם נראה אירופאי לחלוטין ורמה שבה מרחבים פתוחים בהם רועים עדרי בקר המזכירים לחלוטין את המערב הפרוע. קיבצנו כמה אטרקציות או מקומות שכדאי לטייל בהם עם ילדים באזור הצפון

חיפה- מלכת הצפון

בחיפה ניתן לעבור  ולבקר אם אתם מתכננים חופשה בצפון הרחוק יותר או  שהחופשה עצמה תהיה בחיפה. ישנו מבחר גדול של מלונות בחיפה הממוקמים סמוך לחוף הים או בראשו של הכרמל ומהם ניתן להשקיף על הים, הנמל והמפרץ. ישנם מספר מלונות בחיפה אשר בסמוכים למרכז הכרמל. באזור זה ישנו ריכוז של מספר אטרקציות: גן החיות של חיפה נמצא בגן האם שבמרכז הכרמל. זהו גן חיות עשיר במגוון רחב של בעלי חיים כולל טורפים והילדים בודאי יגלו בו עניין. לא רחוק משם נמצאת טיילת לואי- טיילת יפהפיה ובסמוך לה נמצאים גני הבהאים. אלה גנים המשתרעים על מדרון ההר מלמעלה עד המושבה הגרמנית למטה. גם המושבה הגרמנית היא בעלת צביון מיוחד. יש בה בתים  שבנו הטמפלרים. אם אתם מחפשים אתגרים, במבואותיה הדרומיים של חיפה בסמוך למת”מ ישנו פארק אתגרי ובו קיר טיפוס, אומגה ועוד.

הכנרת וסביבתה

סביב הכנרת וגם באזור עמק החולה, אצבע הגליל ורמת הגולן ישנו שפע עצום של טבע והיסטוריה וכמובן פעילויות. מלונות בטבריה מספקים מידע על טיולי ג’יפים, טרקטורונים, טיולי אופניים ופעילויות נוספות שישנן בשפע באזור. אם אתם חובבי מים תוכלו לשוט בקיאק בנהר הירדן ולהתחיל את השיט מכפר בלום או ישוב אחר על גדות הנהר. ישנם מסלולים שונים החל מכאלה שהם שקטים ורגועים וכלה באתגריים המיועדים למנוסים בתחום. במיוחד בעונת האביב או הסתיו מומלץ לבקר באגמון החולה בו ניתן לצפות במינים רבים של ציפורים העוצרות במקום בדרכן צפונה או דרומה- תלוי בעונה. מסלולי טיול ישנם בשפע באזור הכנרת. המג’רסה למשל הוא מסלול טיול הכולל מים שקטים וצמחיה רבה. תוכלו להשביע את רעבונכם במסעדות שונות באזור הכנרת אשר לא מעט מלונות בטבריה מספקים קופונים המעניקים הנחות במסעדות ומקומות בילוי בסביבה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
קורס מאמנים – האפשרויות הקיימות בשוק הישראלי