אתרי קמפינג וטיולים בארץ

744 צפיות

בישראל קיימים אזורים רבים ומגוונים בהם ניתן לערוך טיולים משפחתיים וקמפינג. אין ספק כי העידן הנוכחי לכאורה הרחיק את האדם מן הטבע, אך למרבה הפלא, אנו עדים ליותר ויותר משפחות המעוניינות לנטוש את הקניונים ולבלות זמן איכות בטיול בטבע תוך הכנת תוכנית קמפינג מהנה ואף חינוכית. כשהחופשה השנתית מתקרבת ומגיעה, לא מעט רצים אל סוכניות הנסיעות להזמין כרטיס טיסה כדי להתרשם מנופים חדשים במחוזות מעבר לים וכל זה עוד לפני שהספיקו להכיר את כלל הנופים והאזורים המרהיבים הקיימים ברחבי מדינת ישראל. בחופשה הבאה יוצאים לקמפינג וטיולים בארץ כי ארץ זבת חלב ודבש יש רק אחת.

אתרי קמפינג מומלצים

חוף אכזיב – ישראל מתהדרת באחד החופים היפים ביותר והנקיים ביותר. יחד עם הנוף היפה הופך אכזיב מקום אידיאלי עבור משפחות המעוניינות ליהנות מקמפינג חוויתי במיוחד. בחוף נמצא: ברזיות, מקלחות, שירותים, שולחנות פיקניק, מתקני מנגל, מסעדה, מדשאות רבות, בריכות של מים רדודים ומתקני שעשועים לילדים.

מושב אמנון – מתחם אוהלים ייחודי משודרג המציע נוף לכנרת וקרבה לאטרקציות באזור. אמנון מציע לאורחיו מעבר למתקנים הסטנדרטים כמו מקלחות, מבנה מרכזי הכולל מטבח מאובזר, פינת ישיבה ועוד, אשר יהפכו את חווית הקמפינג מהנה גם לבני המשפחה שאינם מתורגלים ללינת שטח.

חאן בארות – אתר קמפינג זה הינו אתר בסיסי הממוקם בלב מכתש רמון ומשלב לינה באוהלים ומגורונים עם מיטות. המכתש ידוע בשמיים זרועי הכוכבים ובאווירה השקטה ולכן כל משפחה המחפשת קרבה מקסימאלית לטבע, ימצא אותה באתר זה.

הכינו את הציוד וצאו לטיול

יציאה לקמפינג במדינת ישראל הינה חוויה בלתי נשכחת ממנה יכולים ליהנות כל הנפשות במשפחה, החל מהילדים, דרך ההורים ועד החברים המצטרפים גם הם לחוויה. הטבע מחכה לכם וכל שאתם צרכים זה לאסוף את הדברים להם תזדקקו בין היתר לול קמפינג לתינוקות בו הם יוכלו לשבת ולישון בביטחה מבלי שתצטרכו לדאוג להם, אוהלים לילדים הגדולים יותר שיוכלו לנוח בהם, מנגלים בשרים שתייה ועוד. אחד הדברים המונעים ממשפחות לצאת אל הטבע היא העובדה כי למשפחה תינוק שקשה לצאת איתו אל חיק הטבע, אך מאז הוצע הלול המתקדם הנכם יכולים להפסיק לדאוג ולחשוש ולצאת אל הטיול המתבקש בראש שקט.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
קינוחים בריאים – חוויה בלתי נשכחת
אתרי קמפינג וטיולים בארץ