סדנאות להגשמה עצמית – למי הן מתאימות?

635 צפיות

מרגישים “תקועים”? נמאס לכם להמשיך להתנהל בתחושה של “ניוטרל”, כאילו מכורח ההרגל? חסרה לכם החיוניות ותשוקת החיים שהייתה לכם בעבר? אינכם מצליחים לממש את עצמכם? סדנאות העצמה אישית עשויות להיות בדיוק מה שאתם צריכים כדי לבצע את השינוי שאתם זקוקים לו.

כל מה שצריך לדעת על סדנאות להתפתות אישית

העצמה אישית בדרך כלל נקשרת אסוציאטיבית עם תמיכה באוכלוסיות מוחלשות, אך בפועל, היכולת להרגיש עוצמתי, היא צורך בסיס שיש לכל האנושות. לרוב, אנחנו מרגישים בעלי עוצמה כאשר אנחנו בריאים, כאשר אנחנו מסוגלים להגיע לידיהגשמה עצמית, כאשר הלב שלנו מלא אהבה, כאשר אנחנו משכילים לממש את מטרות חיינו וכאשר אנחנו מרגישים שיש תכלית ומשמעות לחיים שלנו בעולם הפיזי. על אף שמדובר בצורך בסיסי, רבים מאיתנו לא מרגישים בעלי עוצמה, אלא להיפך: אנחנו מתנהלים כדי “לשרוד”, המציאות פעמים רבות מנהלת אותנו, אנחנו חוזרים על אותם דפוסי התנהגות שמעכבים אותנו ושמרחיקים אותנו מהיעדים שלנו ואנחנו שרויים במבוי סתום שקשה לנו לצאת ממנו.

סדנאות להעצמה אישית נועדו לאפשר למשתתפיהן לצאת מהמבוך שאליו הם נקלעו, וליצור בחייהם את השינוי הדרוש. הסדנאות הללו עוסקות בנושאים רבים, כמו: הגדרת מטרות והצבת יעדים, בניית תוכנית פעולה, התוודעות לחוזקות ולחולשות האישיים, פרופיל אישיותי, פסיכולוגיה, הערכה עצמית ואהבה עצמית ועוד. הסדנאות בנויות כך, שהמשתתפים עוברים חוויה אישית וקבוצתית, והן מעודדות אותם לעבור שינוי באמצעות הידע שהם רוכשים ועל-ידי פיתוח של מודעות עצמית.

כיצד למצוא ארגון שמציע סדנה להעצמה אישית?

מאחר שהבעייה המתוארת לעיל, הקשורה בחוסר סיפוק והיעדר מימוש עצמי, היא חוצה מגזרים וגבולות לאומיים, ומכיוון שהיא הופכת יותר ויותר נפוצה, קיימים כיום מוסדות רבים המציעים סדנאות הגשמה עצמית לכל מי שאיבד את דרכו, שמרגיש מתוסכל והזקוק לתמיכה ולדחיפה כדי לחולל שינוי. מתכונת הסדנאות משתנה בהתאם למוסד או לגוף העומדים מאחוריהן, וניתן למצוא סדנאות חד פעמיות וסדנאות הכוללות מספר רב של מפגשים, והמתפרסות על-פני כל השנה. כדי למצוא סדנה בהתאם לצרכים, רצוי להיעזר ברשת האינטרנט. באמצעות שיטוט ווירטואלי ניתן, ראשית, לגלות את כל האפשרויות הרבות וללמוד על כל אחד מהגופים המציעים סדנאות להעצמה אישית. בהמשך, לאחר בחינת האופציות, ניתן לבחור מבין כל האפשרויות את זו המתאימה ביותר מבחינת תקציב, מיקום גיאוגרפי, פניות ותכנים, כך שהסדנא תהיה מניעה, מחוללת שינוי, עוצמתית ורבת משמעות עבור המשתתף.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
קניית רכב יד שנייה – מבעלות פרטית או מליסינג?