מסעדות מומלצות בתל אביב – העיר הלבנה

941 צפיות

תל אביב הוגדרה ב2003 כעיר לאומית לשימור. השם, העיר הלבנה, הוענק לה בזכות הבניה המיוחדת שמאפיינת את איזור מרכז ודרום מערב העיר. בניינים נמוכי קומה מצופים בטיח בהיר, אלה הם בנייני הבאוהאוס.

זאת הארכיטקטורה המיוחדת שמאפיינת את העיר ומקורה אי שם בשנות שלושים של המאה הקודמת שהופכת אותה לפנינה היסטורית הרלוונטית לעולם כולו.

בשנים האחרונות עיריית תל אביב מקדימה המון תשומות בכדי לשמר ולהבטיח את המראה הייחודי של תל אביב הקטנה, העיר הלבנה. אותם בניינים נמוכים בצבעים בהירים עם מרפסות ועיצוב חלק ומינימליסטי המעניק את האופי הייחודי של העיר.

לצד שימור המבנים חל שינוי כולל יותר בעיר. באותם הרחובות, באותם הבניינים המקסימים והמשומרים החלו לקום מלונות בוטיק, מקומות בילוי, בוטיקים, ברים, מסעדות ועוד המון שפע.

קולינריה בעיר

ישראל באופן כללי ותל אביב בפרט מצטיינת לא רק בארכיטקטורה, הים וחיי הלילה שכן גם בזכות האוכל שלנו אנחנו ידועים כהצלחה מסחררת. בתל אביב באופן כללי ובאיזורים המרכזיים שלה בפרט ניתן למצוא מבחר עשיר מאד של מסעדות שונות ומגוונות. החל ממסעדות פועלים ועד למסעדות גורמה, מסעדות טרנדיות ומסעדות נושא והרשימה עוד ארוכה.

מסעדת “המטבחון” נמצאת על הגבול עם שוק הכרמל לא רחוק מנווה צדק. שם תוכלו למצוא אוכל ביתי, אמיתי וטעים. המחירים סבירים והמנות גדולות.

במעבר חד, אפשר לדבר על מסעדה ששוכנת על גבול נווה צדק ומציעה סוג אחר לחלוטין של חוויה. “כתית” היא מסעדת גורמה הדגל של תל אביב ויש שיגידו גם הכי טובה. כך שאם יש לכם תכנונים על מסעדת גורמה לא זולה, אתם מוכרחים להגיע לשם.

“סוזנה” הוא בית הקפה הרשמי של נווה צדק. הקפה ממוקם על רחוב שבזי, הרחוב הראשי של השכונה והוא בית קפה עם אוכל של מסעדה. הקפה ממוקם ממש מול רחבת “סוזן דלל” ונשקף ממנו נוף מקסים. לקפה רחבה גדולה שבה אפשר לשבת בחוץ בכל חודשי השנה. האוכל מעולה עם נגיעות ביתיות והמגוון רב. ישנו מבחר יינות ראוי.

בהמשך באותו הרחוב, כמה מטרים מזרחה נמצאת “דלל”, מסעדת הביסטרו של נווה צדק. המסעדה כולה משולבת חלל חיצוני ופנימי בצורה מיוחדת במינה. ממש באמצע המסעדה, בין שני חללים מקורים ישנו חלל ביניים חשוף ומרהיב. שם נמצא אגב גם הבר.

בתחילתו של אותו הרחוב ניתן למצוא עוד כמה פנינות. למעשה, הרחוב כולו מלא במסעדות שוות, החל מ”מקום של בשר”,” אנג’י” המתמחה בסטייקים משובחים, דיטה, אוקינוואה עם מטבח הפיוז’ן, קפה נעה, ננה בר וז’אז’ו בעל שני הסניפים שנמצאים אחד מול השני. לכל מקום יש את הקטע שלו וזה מה שהופך את נווה צדק למקום אטרקטיבי כל כך שאף פעם לא נמאס להגיע אליו.

בחסות מלון ורסנו – מלון בוטיק בתל אביב

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כיצד תשמרו על אורח חיים נכון ובריא יותר? טיפים מובילים שכדאי לאמץ
מסעדות מומלצות בתל אביב – העיר הלבנה