כח אדם

995 צפיות

חברת כח אדם הינה חברה שחשובה ביותר בכול הנוגע להתאמה רצויה בין דרישות התפקיד לבין נתוני העובד. מכאן שבמקום שהחברה תשקיע זמן רב ואף כמה עובדים על מנת שיימצא העובד האידאלי הבא, הרי שטוב להכיר שבאמצעות פנייה אל חברת כח אדם ניתן לחסוך לא מעט זמן ומכאן שגם לא מעט כסף עבור מציאת העבודה הרצויה. מכאן שמדובר בדוגמה קלאסית לכך שכן נכון להוציא מעט כסף על מנת לחסוך הוצאה אחרת הרבה יותר משמעותית.

שורת יתרונות

יש עסקים רבים אשר לא מבינים מדוע נכון להיעזר בשירתי חברת כח אדם ולא בשירותי חברות השמה או להיפך, ועל כן נציין שלצד העובדה שמדובר בשתי חברות שאכן בקיאות בתחום ההתאמה בין רצוי למצוי, בכול הנוגע לדרישות תעסוקה ונתונים אישיים, הרי שלהבדיל מחברת השמה אשר מוצאת עובדים עבור תקופות ארוכות ושהעובדים שלה עוברים להיות מועסקים במידי מתחת לאותו בית עסק חדש, הרי שבמקרה זה העובד שיימצא מראש מיועד עבור תקופה קצרה (אידאלי ביותר כאשר יש צורך בעובד אך אין מספיק תקנים) ואף לא יקבל את שכרו מטעם בית העסק, אלא מטעם חברת הכח אדם עצמה.

יתרונותיה של תקופה קצרה

נהוג לחשוב שכל בית עסק מחפש עובד שירוץ עמו למרחקים ארוכים, אך לא כך הם תמיד פני הדברים. מכאן שיש לא מעט סיטואציות אשר מצדיקות השקעה רבה עבור מציאת עובד רק עבור תקופה קצרה, וזאת כי יש עובד שיוצא לחופשה של כמה חודשים והוא צריך מחליף זמני, נפתח מישור חדש בעסק שמצריך בעלי כישורים  מסוימים עבור פרק זמן קצר, או פשוט כי החברה מבקשת לבחון את יכולותיו של העובד למשך שלושה חודשים לפני שהיא חותמת מולו על הסכם עבודה מסודר, וזאת כי יש לא מעט מקרים בהם עובד זמני הופך להיות עובד קבוע – יתרון עבור שני הצדדים.

הצד של העובד

עד כה ציינו מדוע לא מעט חברות מעדיפות לעבוד אל מול חברת כח אדם, אך עתה נמצא לנכון לבחון גם את הצד של העובד, שגם הוא לא פעם מעדיף לעבוד מול חברות כוח אדם. מדוע? עברו על הסיבות הבאות:

  • העובד מחפש עבודה עבור פרק זמן קצר.
  • העובד מבקש להגדיל את סיכוייו וכיוון שגם כך הוא אינו הצד שמשלם, אין סיבה שלא יפנה גם אל חברת כח אדם וגם אל חברת השמה.
  • העובד זוכה להתברג מהדל הצדדית לחברה גדולה, כלומר לאחר שהוא יוכיח את עצמו הוא עשוי לחבור באופן מסודר אל אותה חברה.
  • העובד עשוי לקבל הכשרה חשובה עבור מציאת מקום העבודה הבא.

התאמה

לבסוף נציין שלפני שפונים אל חברת כח אדם, יש לבחון התאמה, יש לבחון שהיא אכן עונה על כלל היעדים ושהיא אכן מתמחה בנישה הרצויה, וזאת כי לצד חברות כח אדם אשר מתמחות בשירות לקוחות, יש חברות כח אדם אשר מתמחות במערכת ניהול וכדומה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
נוטריון
כח אדם