הצבת קרוואנים באתרי קמפינג מוסדרים

1065 צפיות

חולמים על קמפינג משפחתי או על קמפינג עם כל החבר’ה מהעבודה, הצבא או הלימודים? רוצים ליהנות מכל העולמות שבין טיול לחיק הטבע לחוויית אירוח ונוחות מקסימאלית? זה הזמן לדעת הכול על הטרנד שסוחף את המדינה: שירותי הצבת קרוואנים באתרי קמפינג מוסדרים

שירות זה מיועד לכל אילו מביניכם המעוניינים לצאת לטיול קמפינג עם האנשים האהובים עליו וליהנות מחוויית אירוח מקסימאלית ברמה של חדר במלון 5 כוכבים! השירות מתאפשר באמצעות הצבת קרוואן באחד מאתרי הקמפינג המוסדרים הפזורים בכל רחבי הארץ (מהנקודה הכי צפונית עד אילת), כאשר בשטח הקמפינג יעמוד לרשותכם קרוואן להשכרה למספר ימים בלתי מוגבל (בהתאם לימי השהייה שלכם במתחם).

קרוואנים מוצבים להשכרה –ככה נופשים היום!

טרנד הקרוואנים להשכרה מיועד לכל ישראלי/ת המעוניין ליהנות מחוויית נופש ופנאי באחד מאתרי הקמפינג המוסדרים הפזורים ברחבי הארץ. טרנד זה החל לפני מספר שנים כאשר יותר ויותר משפחות החליטו שהדרך האופטימאלית ביותר לטיול ברחבי ישראל היא באמצעות השכרת קרוואן נגרר וחיבורו לרכב המשפחתי שלהם בעל כושר גרירה של 1,000 ק”ג. כיום, בכל אתר קמפינג מוסדר במדינת ישראל, תוכלו למצוא שורת קרוואנים ארוכה המאכלסת עשרות נופשים ונופשות שכבר הבינו שלא צריך להוציא כל כך הרבה כסף בשביל חופשה אמיתית ומפנקת בישראל.  לכל אילו מביניכם שאינם מעוניינים בהשכרת קרוואן נגרר ניתן שירות ייעודי המכונה: שירות הצבת קרוואנים. שירות זה מאפשר לכל אחד ואחת מכם להגדיר את אתר הקמפינג המועדף עליו וחברת הקרוואנים תציב עבורכם את הקרוואן המפנק ביותר עבורכם.

קרוואן מוצב להשכרה הוא מעין יחידת אירוח גדולה ומפנקת על גלגלים הממתינה לכם באתר הקמפינג המועדף עליכם. הקרוואן המפנק כולל בין היתר: חיבור לחשמל, גז ומערכת סולארית, יחידת אירוח משפחתית, מערכת קולנוע ביתית, מיטת קומתיים לצד מיטת זוגית, מקלחת, שירותים, מטבחון מאובזר וחלל פיני מעוצב. כמו כן, ניתן להוסיף לקרוואן מתקני קמפינג כגון: ציליות, שולחנות פיקניק לאירוח, ערסלים וכדומה ולהבטיח לעצמכם חוויית קמפינג מקסימאלית במחירים סופר כדאיים. קרוואן להשכרה מתומחר בהתאם לגודלו ובהתאם למספר הימים והלילות אותם תרצו להעביר באתר הקמפינג המועדף עליכם. כמובן שלאורך כל היום תוכלו לנעול את הקרוואן ולצאת לטיולים רגליים או ממונעים באזור ולקחת חלק בכל האטרקציות הממתינות לכם בסמוך לכל אחד מאתרי הקמפינג המובילים בישראל. שירות הצבת הקרוואנים הופכת את חוויית הקמפינג בקרוואן לנגישה יותר, נוחה יותר ומפנקת הרבה יותר עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לצאת מהשגרה וממבני הבטון וליהנות משמיים זרועי כוכבים עם המון רומנטיקה באוויר.

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ניכויים משכר העובד
הצבת קרוואנים באתרי קמפינג מוסדרים