משחקי מחשב חינוכיים

878 צפיות

 

המחשב הביתי מהווה כיום חלק בלתי נפרד מסביבת הלימודים בכל בית ובית בישראל. השימוש במשחקי המחשב החינוכיים מיועד לכל ילד וילדה החל מגיל 3 ואילך, כאשר בין יתר משחקי המחשב החינוכיים לילדים תוכלו למצוא משחקים המותאמים לתוכניות הלימודים החדשות של משרד החינוך בגני הילדים ובכיתות הנמוכות (א-ג).

באמצעות משחקי משחב חינוכיים, תוכלו להקנות לילדיכם ידע מורחב אודות סיפורי התנך לילדים, תוכלו ללמד את ילדיכם את סדר האותיות באמצעות משחקי אותיות המותאמים לגילאים שונים, תוכלו להקנות לילדיכם ידע בסיסי בביצוע פעולות חשבון ו/או באנגלית, וכמו כן, תוכלו להכין את ילדיכם לקראת כיתה א’ במסגרת משחקי מחשב המיועדים לצורך כך.

משחק האותיות במחשב

משחק אותיות ממוחשב הינו משחק המאפשר לילדיכם להכיר את אותיות האלף –בית וצורתן החזותית, וזאת במקביל להיכרות עם הצלילים אותן ניתן ליצור באמצעות כל אחת מהאותיות. משחק ממוחשב זה מותאם לגילאי 3-6 והוא משלב בתוכו מגוון רחב של פעולות תרגול המיועדות לצרכי העשרה השפה. משחק זה מהווה חלק ממשחקי המחשב החינוכיים העומדים לרשות כל אחד ואחת מההורים שבניכם לילדים בגילאי הגן. משחקי המחשב החינוכיים מאפשרים לילדיכם גם לתרגל חלק מתוכניות הלימוד החדשות של משרד החינוך וגם לפתח בסיס נכון להרגלי למידה אשר יסייעו להם במהלך השנים הקרובות. לכל ההורים שביניכם הסובלים מ-“חרדת מסכים” בכל הנוגע להיקף שעות המסך של ילדיהם, חשוב לציין ולהדגיש שהפעילות החינוכית אל מול המחשב מאפשרת לילד/ה לתרגל מיומנויות למידה עצמאיות והיכרות מוקדמת עם סביבת לימוד ממוחשבת המהווה כיום חלק מרכזי ובלתי נפרד מכל סביבת לימודים ועבודה.

מחקרים שונים הנערכים מסביב לעולם בנושא עבודה מול מחשב בגילאים מוקדמים, מעידים על כך שילדים המבלים מול המחשב לצורכי לימוד ו/או משחק, הינם בעלי יכולת ריכוז גבוהה ובעלי מסוגלות לרכישת הרגלי לימוד מעשיים. משחקי מחשב חינוכיים דוגמת משחקי אותיות או משחקי מחשב אודות סיפורי התנך לילדים, הם ללא ספק משחקי חובה בכל בית בישראל בו גדלים ילדים בגילאי הגן. בנוסף לכל היתרונות המופיעים לעיל, הפעילות מול המחשב ביחד עם ילדיכם, יכולה להוות עבור כל אחד ואחת מההורים שביניכם, הזדמנות מצוינת לזמן איכות על הילדים. אנו ממליצים גם לכם לפנות מספר שעות שבועיות (מומלץ שעה בכל יום) ולהקדיש את הזמן היקר לכם ליקרים לכם מכל- ילדיכם. ההשקעה המוקדמת שלכם תניב את התוצאות המיוחלות בגילאים מתקדמים יותר ובמסגרות לימוד תובעניות יותר.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כל מה שצריך לדעת על קורס הכנה לקראת מבחן TOEFL
משחקי מחשב חינוכיים