כל מה שצריך לדעת על קורס הכנה לקראת מבחן TOEFL

1069 צפיות

שוקלים ללמוד בחו”ל? נדרשים לעמוד במבחני TOEFL המיועדים לצורך בדיקת ידיעותיכם בשפה האנגלית? זה הזמן לדעת הכול על קורסי ההכנה לקראת מבחני TOEFL.

TOEFL– בחינה באנגלית לאנשים שהאנגלית אינה שפת אם

מבחן TOEFL הינו מבחן המיועד לצרכי הערכת רמת הידע באנגלית לאנשים שהאנגלית אינה שפת אם עבורם. מבחן זה מיושם בעיקר לקראת לימודים אקדמיים במדינות דוברות אנגלית כגון: ארצות הברית, בריטניה, אוסטרליה וקנדה ו/או לקראת לימודים במדינות בהן מתקיימות תוכניות לימוד באנגלית, לרבות, מדינות האיחוד האירופי. מבחן זה שראשי תיבותיו הם למעשה: TEST OF ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE מחייב את המועמדים לו להירשם למסלול קורס TOEFL המהווה למעשה את קורס ההכנה האופטימאלי ביותר לקראת המבחן.

מבנה הבחינה

ה-TOEFL הינו מבדק ידע בשפה האנגלית הכולל בתוכו 4 פרקים שכל אחד מהם מיועד לבדוק את ידיעותיו של הנבחן בתחומי השפה הבאים: קריאה, כתיבה, דיבור ושמיעה. קטע הקריאה במבחן מורכב מ-3 עד חמישה קטעים כאשר כל קטע הינו בן כ-700 מילים בממוצע ובסיום כל קטע מוצגות בין 12 ל-14 שאלות. בקטע הכתיבה כולל 2 מטלות כתיבה להם נדרש הנבחן כאשר הזמן העומד לרשותו הינו בן 50 דקות. בפרק הכתיבה הנבחן נדרש לכתוב תיאור של קטעי קריאה ושמיעה המוצגים בפניו ובנוסף הוא נדרש לתמוך בדעה המתוארת בפניו בנושא מסוים. פרק הדיבור כולל 6 מטלות דיבור שונות, כאשר בשתיים הנבחן נדרש להביע את דעותיו בנושאים שונים המוצגים בפניו ובארבעת המטלות הנוספות הנבחן נדרש לענות על שאלות בהתאם לקטע שמיעה המושמע לו. פרק השמיעה הנבחן נדרש לשמוע 6 קטעי שמיעה שונים ולענות על 6 שאלות המוצגות בפניו לאחר כל קטע.

קורס הכנה לקראת מבחן TOEFL יכול לסייע לכל אחד ואחת מכם להתמודד עם כל אחד מארבעת פרקי הבחינה השונים וזאת באמצעות תרגול רציף של כל אחד מפרקי הבחינה. כמו כן, קורס TOEFL מקנה לבוגריו את היכולות לגבש טקטיקות מענה לשאלות השונות המוצגות בפניו לאורך הבחינה ואף לתרגל קטעים שונים בהם הוא חזק או חלש יותר. בדומה לכל קורס הכנה אחר, גם בקורסי ההכנה לקראת מבחני TOEFL, התלמידים נחשפים לתכני דוגמא של מבחנים קודמים אשר נערכו בשנים האחרונות, ובהתאם לאופי ומבנה המבחנים התלמידים רוכשים מיומנויות מענה המאפשרות להם למצות את המקסימום בזמן אמת. קורסים אלו כוללים גם תרגולים הנערכים במהלך הקורס וברמה הכיתתית וגם תרגול אישי המתקיים באופן עצמאי על ידי התלמיד בביתו.

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מהם ויטמינים
כל מה שצריך לדעת על קורס הכנה לקראת מבחן TOEFL