מי אמר שחטיפים הם אוכל לא בריא?

3438 צפיות

משחר ילדותנו, הורגלנו שחטיפים הם אוכל לא בריא והם יהרסו לנו את השיניים ויגרמו לנו להשמין. ובכן, כשאנחנו היינו ילדים, ההורים שלנו ככל הנראה לא הכירו או ידעו על קיומם של חטיפי הבריאות ואם נודה באמת, כנראה לא רצו, שנאכל הרבה חטיפים. כיום, אנחנו חיים בעידן בו עולם החטיפים הפך להיות עולם ומלואו. ישנם לא מעט סוגי חטיפים בריאים – חטיפים, שלא רק לא יפגעו בנו אלא יתרמו לנו הרבה יותר מאשר סנדוויץ’.

קצת מידע לא יזיק

בדיוק כשם, שמגוון חטיפי בריאות רבים קיימים לא יזיקו לנו בריאותית או לשיניים, כך גם לקרוא קצת מידע על מה הוא חטיף בריאות לא יזיק. בעבר, כאשר היינו שומעים את המילה חטיף, מיד האסוציאציה, שעלתה בראשו של כל אחד ואחת הייתה חטיף שוקולדי או חטיף מלוח הנחשב לתענוג רגעי ולא מזין. כיום, עם התפתחות העולם, ההבנה, המדע והרפואה, פותחו ו “נרקחו” חטיפי בריאות רבים המעניקים מספר יתרונות לאוכלים אותם:

  • מקור אנרגיה – בניגוד גמור לחטיפים רגילים, חטיף הבריאות הוא מקור אנרגיה טעים. צריכה של חטיף כזה באמצע היום או בסופו, מעניקה לגוף שלנו בוסט נחמד העוזר לנו להמשיך ביום באווירה נעימה יותר וכייפית.
  • רגע של תענוג – מעטים מאוד האנשים אשר אינם אוהבים ממתקים וחטיפים ואין זה סוד שאכילת חטיף שוקולד הוא הרגע הקטן הזה, שרבים מחכים לו ומתענגים עליו. צריכה של חטיף הבריאות יכולה לספק בדיוק את הרגע הזה עם טוויסט חשוב והוא הבריאות.
  • בריאות – אכילת חטיפים בריאים תורמת לבריאות – על כך אין מחלוקת. כאשר אנו מרגילים את עצמנו לאכול חטיף בריאותי ולא חטיף מלוח / שוקולדי שאינו בריא, אנחנו בעצם מרגילים את הגוף שלנו לקבל ולצרוך משהו טוב לצד היותו טעים. הקפידו להציב את הבריאות שלכם במקום הראשון.
  • הרגלים חדשים – עבור הצעירים מבינינו או המכורים לחטיפים לא בריאים, חטיפי הבריאות יכולים להקנות הרגלים חדשים ולהביא לכך, שהרגלי האכילה ישתנו וכך בריאותנו תשתפר או לפחות תפגע פחות.

לסיכום, כאשר אנחנו בחוץ או אפילו בבית, וממש מתחשק לנו משהו קטן וטעים, הבחירה האולטימטיבית היא אחד מאותם חטיפי בריאות טעימים ומזינים. לכל אחד ואחת מאיתנו טעם שונה ולכן חטיף בריאות ספציפי, יכול להיות אהוב על אחד ושנוא על אחרת. הכירו את מגוון החטיפים הקיימים או הכינו לכם באופן ביתי את החטיף הטעים עליכם, שמרו בתיק כאשר אתם יוצאים החוצה ובמגירת החטיפים בבית. זכרו, אותם חטיפי הבריאות יכולים לשמש אתכם גם כנשנוש וגם כמקור לאנרגיה טעים ונעים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כל הרעיונות הטעימים
מי אמר שחטיפים הם אוכל לא בריא?