מהם ויטמינים

3899 צפיות

ויטמינים אלו חומרים אורגניים החיוניים לגוף האדם. ישנם סוגים רבים של וויטמינים שלכל אחד מהם יש תפקיד שונה בגוף האדם. הגוף צורך מהם בכמויות קטנות אבל ללא הוויטמינים אין אפשרות לחיות. הוויטמין הוא המנוע של הגוף. אסור שיהיה מעט מדי אבל גם יותר מדי זה יכול להזיק.

חלקם נוצרים בגוף האדם וחלקם הגוף אינו יכול לבנות בעצמו והם נמצאים בפירות וירקות. השמש זורחת בישראל כמעט כל ימות השנה. גם בימי החורף ישנם ימים שטופי קרני שמש. חום השמש מספק לגוף את ויטמין D ולמרות עובדת היות רוב הישראלים חשופים לשמש רבים סובלים מחוסר בוויטמין זה ונעזרים בטיפות או כדורים כדי להגבירו בגוף. בשל כך גם ויטמינים ניתנים לחולים באמצעות גלולות או זריקות. אלו הוויטמינים שחסרים בגופו של החולה ולמרות אכילת פירות וירקות (למשל באמצעות משלוח פירות ואחרים), החוסר מתגלה בעת בדיקות דם. ממדים נמוכים מהנורמה מחייבים התערבות.

לא תמיד מספיק לאכול פרי וירק כדי להשלים את חוסר הוויטמינים בגוף ולכן נעזרים בטיפות וגלולות ואפילו זריקות. לעיתים הטיפול הוא קבוע ולעיתים לתקופת מה עד שהממדים בבדיקות הדם יהיו בגבול הנורמה. חשוב כמובן לצרוך פירות בכמות הגיונית ולא להגזים, כמו כל דבר, בעיקר כי יש בהם הרבה סוכר.

הדרך הטובה לצרוך ויטמינים היא באמצעות משלוחי פירות

מדינת ישראל בורכה בשפע של פירות וירקות ולכל אחד מהם יש את הוויטמינים שהגוף צריך. לכן ממליצים כל הרופאים לאכול סוגים שונים של פירות וירקות ולעשות את הצירופים בהתאם לוויטמינים הטמונים בתוכם. פירות הדר ופלפלים על סוגיהם ידועים בכמויות ויטמין C אותם צורך הגוף וכך הלאה לכל פרי יש את הוויטמין שלו, ואפשר למצוא את כל המידע בקלות באינטרנט או בקופות החולים.

הבריאות שבפירות הביאה לטרנד שקיים בשוק המתנות זה כמה שנים והוא משלוחי פירות. דברי מתיקה הם דבר טעים ונפלא אבל לא בריא. מזיק לשיניים ואינו מכיל וויטמינים לעומת פירות הארץ שהם מלאים בכל מיני וויטמינים. לשמחת כולנו, משלוחי פירות החליפו את משלוחי הממתקים שהיו מגיעים לכל יולדת למחלקת היולדות בבית החולים. גם כמתנות לאנשים מבוגרים מתאים לעשות משלוחי פירות. בנוסף אפשר לשלב במשלוח הפירות גם ממתקים וכך המשלוח יתאזן. כך או כך, בישראל פירות רבים ולכן משלוח של פירות יפים, חתוכים ומסודרים, היא מתנה מושלמת עבור כל אירוע – בריאה, יפה, מלכותית ובעיקר מאד ישראלית!

בנוסף, בשנים האחרונות פותחו על ידי המכון הוולקני שליד משרד החקלאות סוגים שונים ורבים של פירות חדשים שניתן לרכוש אותם ולשלבם בתוך משלוחי הפירות. יותר אנשים שולחים פירות לבני משפחה, לאירועים שונים, לחגים ולאנשים ששוהים בבתי חולים. אין מי שלא אוהב פירות, לפחות את רובם, הם בריאים טעימים ומשפרים את איכות החיים. שיהיה לבריאות!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
צולחים את ההיריון
מהם ויטמינים