העתיד כבר כאן וקוראים לו: ספר אלקטרוני

1298 צפיות

המהפכה הדיגיטלית בעיצומה, ואנו מצויים כיום באחת מהתקופות המרגשות והמלהיבות ביותר שידע המין האנושי. תקופה זו מתאפיינת באינספור חידושים ופתרונות טכנולוגיים המשנים ללא היכר את חיינו ואת הרגלינו השונים, לרבות, את תחום הרגלי הקריאה של כל אחד ואחת מאיתנו. עד לפני מספר שנים, על מנת לקרוא ספר טוב (מכל סוג ובכל תחום), נדרשו לגשת באופן פיזי לחנות הספרים הקרובה לבתינו, לעבור בין מדפי הספרים העמוסים בכל טוב ולברור את הספר הבא אותו נקרא.

כיום, על מנת ליהנות מחוויית הקריאה (בכל מקום ובכל רגע נתון), כל שאתם צריכים הוא את מכשיר הסמארטפון המלווה אתכם לכל מקום, או לחילופין, את מכשיר הטאבלט. חוויית הקריאה המודרנית מתאפשרת באמצעות ספרים אלקטרוניים אותם ניתן לרכוש מחנויות ספרים מקוונות ברשת באמצעות רכישת קובץ דיגיטלי של הספר בו אתם מעוניינים. ספרים דיגיטליים הם למעשה אמצעי הקריאה הנפוץ ביותר בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים והם הולכים ותופסים נתח משמעותי בענף הספרים ותחום ההוצאה לאור.

ספר דיגיטלי –כל היתרונות

בניגוד לספרים מודפסים אותם אתם נדרשים לשאת איתכם לכל מקום על מנת ליהנות מחוויית הקריאה מחוץ לביתכם, הספרים הדיגיטליים מצויים כבר בתוך מכשיר הטלפון החכם הנישא עימכם לכל מקום. נקודה זו הופכת את הספרים הדיגיטליים לנגישים עבורכם בכל רגע נתון ובכל מקום, ובכך אתם יכולים ליהנות מחוויית קריאה רציפה בכל פעם שתחליטו לפתוח את הקובץ ופשוט להמשיך לקרוא מהנקודה בה עצרתם. יתרון מובהק נוסף של הספרים הדיגיטליים טמון בעבודה שהם אינם תופסים נפח פיזי והם אינם מחייבים אתכם לפתרונות אחסון בשטח הבית. במקום מדפי הספרים העמוסים לעייפה, תוכלו ליצור לעצמכם ספרייה דיגיטלית במכשיר הטלפון או הטאבלט, וליהנות מכמות עצומה של קבצים דיגיטליים שמאחורי כל קובץ ניצב וממתין לכם הספר שאתם כל כך אוהבים.

כיום, יותר ויותר בתי הוצאה לאור ויותר ויותר סופרים ויוצרים, מקפידים להפיק קובץ דיגיטלי לכל יצירה אותה הם מפרסמים, וזאת על מנת לאפשר לכל אותם אילו שכבר מעדיפים את הספר הדיגיטלי על פני הספר המודפס, ליהנות מפרי עטם. ספרים דיגיטליים כוללים היום כמות אדירה של ספרות מקור, רומנים ספרותיים, ספרי עיון, ספרי לימוד וספרי פנאי. ככל הנראה, בעתיד הנראה לעין, יותר ויותר ספרי מופת מההיסטוריה האנושית יועתקו לקבצים דיגיטליים וכך נוכל לקרוא ספרים אלקטרונים של מיטב הספרות העולמית לאורך ההיסטוריה- באמצעים מודרניים.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כל מה שצריך לדעת על שעוני נוכחות ממוחשבים
העתיד כבר כאן וקוראים לו: ספר אלקטרוני