בחירת מתמלל – מחברה או באופן פרטי?

1053 צפיות

תמלול הוא אמנות העברת האודיו או הוידאו לכתב. כאן, הלקוח מעביר טקסט ווקאלי אל חברה שעוסקת בתחום ואילו התמלילן של החברה הופך את הטקסט הווקאלי לטקסט כתוב אם בתור קובץ מלל ואם בצורת כתוביות.

 

היתרונות של חברת תרגום ותמלול

אנשים שאינם עוסקים בתחום התמלול סבורים שמדובר על מלאכה מהנה שמביאה בקלות שכר גבוה, אנשים אלו טועים טעות מרה. מלאכת התמלול היא מלאכה מורכבת ולכן חשוב לבחור במתמלל בעל ניסיון בתחום בו אתם מעוניינים בעבודת תמלול. (תמלול של הרצאות, וובינרים, סרטים, ראיונות, דיוני בית משפט, ראיונות ועוד). מומחה בתחום הספציבי בו אתם מעוניינים יכול לבצע השלמות של מילים במקרה בו הטקסט הווקאלי אינו ברור או במקרה בו הוא מלווה ברעשי רקע. כמו כן, מומחה בתחום יוכל להבטיח לכם כמויות גדולות של תמלול תוך פרק זמן קצר ובאיכות הנדרשת לכם.

 

שירותי תמלול מוצעים פעמים רבות על ידי חברת תרגום המציעה שירותים שונים הקשורים אל מלל, כמו למשל שירותי תרגום בשפות שונות, תמלול, שירותי תוכן ועוד. אחד מאותם סוגי תמלול המבוקשים ביותר הוא תמלול לבתי המשפט. כאן המומחה מקשיב להקלטת הדיונים בבית המשפט ומעביר את אותם דיונים המושמעים לו לכתב. רוב החומרים הנדרשים לבית המשפט הם חומרים הנדרשים באופן מיידי או תוך פרק זמן קצר ולכן חשיבות הרמה המקצועית של המתמללים, גבוהה ביותר.

 

תמחור עבודת התמלול משתנה מפרילנסר אחד לשני ומחברת תרגום אחת לאחרת. חשוב לקחת בחשבון שעלות השכרת שירותיו של מתמלל שעובד במתכונת של פרילנסר תהיה שונה מהעלות אותה תשלמו לחברת התרגום שמעמידה לרשותכם את שירותי המתמללים שלה ולכן פעמים רבות , אנשים מעדיפים לשכור את שירותיהם של פרילנסרים על פני חברה מקצועית  המציעה שירותי תרגום ותמלול, דבר שיכול להסתבר כטעות. שכן, אף פעם אין דרך וודאית לדעת מה איכות העבודה של הפרילנסר והאם הוא יספק את התוצאה בזמן וזאת לעומת חברה מקצועית שיכולה להתחייב בפני הלקוח לגבי לוח הזמנים ואיכות התוצאה.

 

דבר נוסף אותו חשוב לקחת בחשבון בעת ההכרעה באם לשכור שירותי תמלילנות מחברת תרגום או באופן פרטי מעצמאי בעל ניסיון בתחום הוא שחברה שמעסיקה תמלילנים בצד אנשי מקצוע אחרים היא חברה שבוחרת בקפידה את אותם אנשי מקצוע שישמשו כנציגיה, דבר שחוסך מהלקוח את כל הקשור אל תהליך חיפוש המומחה לתמלילנות, פגישה עימו על מנת להבין האם הוא אכן יכול לספק את אותה תוצאה בה הוא מעוניין ועוד. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להגיע להחלטה המתאימה לכם. בהצלחה!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
אפליקציית שעון נוכחות – כמה יעיל, ככה נוח
בחירת מתמלל – מחברה או באופן פרטי?