האם אפשר להרחיק יונים לצמיתות

709 צפיות

אנשים רבים סובלים מבעיית היונים שהתמקמו להן על גג ביתם, מרפסת הבית או מסתרי הכביסה והפכו את הבית למקום משכנן הקבוע. החלטה זו של היונה מובילה לבעיות רבות, ביניהן ללשלשלת חומצתית בעלת ריח רע וכזו שיכולה לכלות או להזיק למתכת. השלשלת והכינים יכולים להוביל להידבקות במחלות מסוכנות לבני אדם וחיות מחמד והמיית היונים יכולה להדיר שינה גם מאדם שניחן ביכולת של שינה עמוקה. כל אלו מובילים את רוב האנשים שסובלים מבעיית היונים לחפש אחר פתרון שעיקרו הרחקת יונים לצמיתות.

 

פתרונות מאז ועד היום

מאז ומעולם היוו היונים מטרד ושנים רבות אנשים מוצאים כל מיני דרכים להרחיק את היונים מאיזור מגוריהם. חשוב לקחת בחשבון שלא מדובר על הרחקה של יונה אחת או שתיים, שכן היונים חיות יחדיו כלהק, דבר שהופך את בעיית היונים לחמורה יותר. במהלך השנים אנשים הציבו דחלילים בגינת הבית ועל גגות הבתים וזאת על מנת להרחיק את היונים. הם השתמשו ברשתות אותן הם התקינו במסתרי הכביסה, בדוקרנים אותם הם התקינו בכל מיני מקומות על גג הבית ובחצר ורבים מהם אף הרחיקו לכת והשתמשו בכל מיני אמצעי מיגור לא חוקיים, כמו למשל רובה אוויר ורעל. ברוב המקרים הפתרון היה זמני ביותר והיונים חזרו לרבוץ באותו איזור ולדגור על הביצים בקינים שלהן. נכון להיום יש דרך אחת להרחיק את היונים לצמיתות אחת ולתמיד וזאת באמצעות טכנולוגיה חדשנית, כמו למשל שיטת פסי הדריכה החשמליים. פסים אלו מפיקים מתח חשמלי וברגע שהיונה נוחתת עליהם היא מקבלת שוק חשמלי, דבר שגורם לה ולחברותיה לברוח ולא לחזור יותר.

 

חשוב לקחת בחשבון שאמצעי הרחקה אלקטרוניים אלו יעילים לא רק למטרת הרחקת יונים לצמיתות אל גם למטרת הרחקת עכברים והרחקת עטלפים. אם גם אתם סובלים מתופעת היונים וחוששים שמא יש בביתכם או בסביבותיו גם מכרסמים קטנים שחודרים בלילות למטבח הבית ויכולים לכרסם את חוטי החשמל ולגרום להרס רב, חשוב שתשקלו גם הרחקת עכברים לצמיתות וזאת על ידי מרחיק מכרסמים סולרי ו/או יחידת קצה להרחקת מכרסמים (יחידה זו מתאימה גם לחדר המדרגות של הבניין, ארון החשמל וגם לכל מיני חללים קטנים בבית.

 

לסיכום, אם אתם סובלים מהמיית היונים והלכלוך אותו הן מותירות ואם אתם חוששים שמא המכרסמים השתלטו בשעות הקטנות של הלילה על ביתכם, הגיע הזמן לעשות מעשה ולדאוג להרחקת היונים והעכברים אחת ולתמיד! כי היום יש אפשרות לפתור את הבעיה לצמיתות וזאת באמצעות הטכנולוגיות החדשניות המיועדות לכך. בהצלחה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כח אדם