כח אדם

850 צפיות

העידן המודרני הוא עידן בו טכנולוגיות שונות מחליפות את בני האדם. דברים שהיינו עושים בעבר בעצמינו מתבצעים היום על ידי מכונות חכמות שונות, כאלו שמתוכנתות לעשות בדיוק את מה שצריך. דוגמא ובה אחת לכך היא תחום ההשקיה, אם בעבר בשביל להשקות גינה היינו צריכים לפתוח את הצינור ולהשקות פיזית, הרי שהיום יש מערכות השקיה חכמות שניתן לכוון אותן בהתאם לצרכים והן עושות את העבודה בעצמן. יש כאלו אף משוכללות יותר שיודעות “להרגיש” את הסביבה ולהגיב בהתאם, מה שיכול לחסוך כח אדם וגם לא מעט הוצאות. אך עדיין, עם כל הטכנולוגיה הזו והמערכות החכמות שנכנסו לחיינו נראה שלהון האנושי אין באמת תחליף, וחשוב לגייס את האנשים הנכונים לכל תחום ולכל פרויקט שהוא.

חברות כח אדם

חברות כח אדם כשמן כן הן, חברות אשר תפקידן הוא לאתר את האנשים הנכונים לכל מטרה. החברות הללו עובדות מצד אחד מול מנהלים ומול עסקים שונים, ומצד שני מול העובדים הפוטנציאליים. הן אמורות לאתר את האדם הנכון בהתאם לקורות חיים, ניסון רלוונטי ופרמטרים רבים אחרים והרווח שלהן הוא בתיווך בין שני אלו. הן מקבלו סכום מסוים על כל עובד שהן מגייסות ומשלמות ישירות לעובד (לפחות בחודשים הראשונים) ומקבלות את ההפרש בין שני התשלומים הללו.

כח אדם ברשת

אומנם יש עדיין לא מעט חברות כוח אדם אך נראה שהרשת היא זו שעושה את עיקר העבודה. יש היום אתרים שונים אשר באמצעותם ניתן למצוא עבודה ומהצד השני ניתן לאתר את העובדים הדרושים. מעבר לאותם אתרים יש את הרשתות החברתיות שתורמות תרומה עצומה לענף הזה, ובעזרתן ניתן לפרסם ולמצוא עובדים רלוונטיים בכל תחום ותחום

כח אדם זול יכול לעלות ביוקר…

ההון האנושי אם כן הוא מרכיב עיקרי בהצלחתו של כל עסק ועסק. לא משנה כמה העסק יהיה מתקדם אם מי שיתפעל אותו לא יעשה את העבודה כמו שצריך הכלי ירד לטמיון. גיוס כח אדם הוא מקצוע בפני עצמו ואיתור אנשים נכונים לכל עבודה הוא מלאכה לא פשוטה ומצריכה ניסיון רב. אם אתם בעלי עסק כלשהוא ואתם צריכים עובדים חדשים, אל תנסו להשיג את הזולים ביותר. במקרים רבים ובעיקר כשמדובר על משרות בכירות חשוב למצוא את האנשים המתאימים וגם אם אלו יהיו יקרים מעט יותר, בסופו של דבר זה ישתלם לבעל העסק מכיוון שהתפוקה תהיה רבה יותר ואיכותית יותר.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הובלות משרדים
כח אדם