על בניית וקידום אתרים

805 צפיות

קידום אתרים הוא מונח מוכר ונפוץ כיום, אבל בכל זאת בעלי עסקים רבים מתקשים להבין את משמעותו. הכוונה היא פשוטה מאד: להעלות את האתר שלכם גבוה בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, ובראשם גוגל. מובן – ברגע שבניתם אתר הוא קיים וניתן להיכנס אליו אם יודעים את כתובתו. יותר מכך: לאחר תקופה קצרה סביר להניח שהוא יעלה במקום גבוה אם מישהו מחפש ספציפית את העסק שלכם לפי שמו או לפי פרטים מזהים ייחודיים אחרים. אבל כאשר מדובר במנועי החיפוש החוכמה היא לעלות בתוצאות של חיפושים רחבים יותר. מספר קטן מאד של אנשים יחפש בכל יום את חנות הנעליים שלכם, לדוגמא – אבל מספר גדול הרבה יותר מחפש חנויות נעליים באזורכם. כאשר אתם עולים במקום גבוה בתוצאות החיפוש הסיכוי לקבל כניסות – ובהמשך גם לקוחות ועסקאות – עולה בהרבה.
אם לקחת צעד אחד אחורה, תהליך קידום האתר התחיל כבר כאשר עשיתם את ההשקעה הראשונה ובחרתם חברה שתבצע עבורכם בניית אתרים לעסקים. את תהליך הבנייה צריך לעבור בקלות וביעילות, בהתבסס על תהליך אפיון מסודר, עיצוב מצוין וכתיבת תכנים איכותיים לאתרכם. האתר חייב להיות בנוי בצורה שתקל על מנועי החיפוש לזהות ולהכניס אותו לאינדקסים הכבירים שלהם. לאחר מכן, חשוב מאד שהתכנים ישלבו מילות מפתח שמופיעות בחיפושים חשובים – כלומר, כבר כאן מתחילה עבודת קידום אתרים.
עבודת קידום אתרים
תהליך בניית אתרים לעסקים הושלם, אבל כאמור – העסק שלכם לא עולה בתוצאות החיפושים שמעניינים אתכם. יתכן שהוא עולה במקום נמוך כל כך שפשוט אינכם רואים אותו – אבל לצורך העניין, הוא אינו קיים מבחינת הגולשים. מה אפשר לעשות? האלגוריתם של גוגל מורכב מאד אבל המטרה שלו פשוטה: להראות לאנשים את התוצאה הטובה והמעניינת ביותר עבור החיפוש הספציפי. כלומר: גוגל מנסה לשרת את הגולשים, ומזהה את האתרים השימושיים עבורם. איך הוא עושה את זה? ראשית, באמצעות תכני האתר – שצריכים להיות מעניינים, ברורים, מסודרים ומאירי עיניים. בנוסף, כאמור, הם צריכים לשלב את מילות המפתח הדרושות בצורה זורמת וחלקה.
דרך נוספת שבה גוגל מזהה אתרים חזקים היא מכיוון שנכנסים אליהם קישורים איכותיים. כאשר אתרים אחרים מפנים אל האתר שלכם, ומקשרים מידע שקשור לתחום העיסוק – זה עוזר לאתר שלכם להתקדם. כאשר אנשים רבים נכנסים לאתר ושוהים בו זמן רב – גוגל מזהה שמדובר באתר איכותי. בכל הפרמטרים הללו ניתן לבצע עבודה יזומה באמצעות חברה איכותית שמספקת שירות קידום אתרים.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
שירותי ביטוח לחברות שמירה וכוח אדם
על בניית וקידום אתרים