מדפיסים פנקסים עבורכם

794 צפיות

נכון להיום יש שתי אפשרויות העומדות בפני בעלי עסקים, חברות ועצמאים. הראשונה היא להנפיק חשבוניות וקבלות באמצעות האינטרנט והשנייה היא לבחור בדרך הקלאסית והמוכרת ביותר של הזמנת שירותי הדפסת פנקסים בבית הדפוס. כיוון שהאפשרות הראשונה בחיתוליה ואינה מאפשרת הנפקה של כל סוגי החשבוניות והקבלות ומשום שרוב האנשים מעוניינים בפנקס מוחשי שיהיה במשרד, האפשרות השנייה עדיין מככבת בסדרי העדיפויות של רוב העסקים.

 

מדינת ישראל מחייבת את רוב החברות, העסקים והעצמאיים להוציא חשבונית מס או חשבונית מס קבלה עבור כל תשלום שהתקבל מכל לקוח. בנוסף, יש עצמאים פטורים שמחוייבים להוציא חשבוניות עסקה וקבלות בלבד ויש עסקים שמעוניינים לבצע רישום מדויק של כל הזמנת עבודה והצעת מחיר. בנוסף, כיוון שעסקים רבים אחראים גם על כל הקשור אל הצד הלוגיסטי הם זקוקים לפנקסי תעודות משלוח. רוב אלו פונים אל בית דפוס אמין שמציע שירותי הדפסת פנקסים.

 

דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא שעסקים רבים הבינו שניתן לבחור לעצב את הפנקסים ואת החשבוניות ועל ידי כך להתאים אותם באופן המושלם ביותר לצרכי הנהלת החשבונות של העסק וכן להשתמש בהם למטרות שיווקיות. (ניתן לעצב את הקבלות והחשבוניות המשויכות לפנקס ונשלחות ללקוחות העסק). מסיבה זו רוב העסקים והעצמאיים מחפשים בתי דפוס שיכולים להציע להם שירותי הדפסת פנקסים במינימום זמן ובמגוון עיצובים והתאמות. נכון לשנת 2016 אחת האפשרויות האטרקטיביות ביותר לעסקים רבים היא האפשרות להזמין מוצרים ושירותים שונים באופן מקוון. למעשה, עסקים רבים כבר בוחרים להזמין במהירות וביעילות שירותי הדפסת פנקסים ומוצרי דפוס שונים באמצעות האינטרנט, כלומר באמצעות בית דפוס אינטרנטי.

 

איך מבצעים את ההזמנה?

עסקים שמעוניינים להתייעל ולהתנהל באופן פרודוקטיבי חכם פונים אל בית דפוס אינטרנטי. כאן כל שנדרש הוא מחשב וחיבור לאינטרנט. הכניסה היא אל כתובת דומיין של בית הדפוס בכל יום ובכל שעה בה מעוניינים. חשוב לבחור באותו בית דפוס מקוון של חברה בעלת מוניטין שהקימה במיוחד בשביל לקוחותיה בית דפוס מקוון בו הממשק פשוט לתפעול וידידותי למשתמש. כניסה לאתר זה תאפשר בחירה של אותו מוצר אותו מעוניינים להזמין, כמו למשל הדפסת חשבוניות מס, הדפסת פנקס תעודות משלוח ועוד. לאחר בחירת הקטגוריה המתאימה כל שנותר לעשות הוא לבחור את גודל הפנקס , סגנון העיצוב של החשבוניות בפנקס, לערוך את הטקסטים על מנת שיתאימו לאותו עסק, להוסיף לוגו, תמונה וכל כיתוב נוסף בו מעונייינים, לשלם ולהמתין שהשליח יביא את הפנקסים המוזמנים לכתובת אותה הלקוח רשם בעת ההזמנה המקוונת. בהצלחה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
אתר תדמית – מה זה אומר?
מדפיסים פנקסים עבורכם