המיקום הגיאוגרפי של צימרים בראש פינה – יתרון

768 צפיות

אנשים רבים מחליטים לצאת לנופש ולשכור צימר בראש פינה וזאת משום הייחוד של מושבה זו שממוקמת בגליל העליון. למעשה, המיקום הגיאוגרפי של צימרים בראש פינה הוא זה שמוביל תיירים רבים שמגיעים לישראל ואף ישראלים רבים להרחיק לכת עד למושבה זו.

נכון להיום מתגוררים בראש פינה מעל ל- 2000 איש. מושבה זו החלה את בנייתה בשנת 1875 כאשר אל המקום הגיעו 17 משפחות יהודיות. בשנים הראשונות לקיומה היא נקראה ‘גיא אוני’. שבע שנים לאחר מכן התיישבו בה משפחות נוספות מרומניה ושם המושבה השתנה לשם המוכר לנו כיום ‘ראש פינה’. ב- 1883 הברון רוטשילד לקח את ראש פינה תחת חסותו. בשנת 1920 המושבה היוותה בסיס פעולה לטרומפלדור ואנשיו וב- 1930 פרופסור מר פעל בו בכל הקשור אל חקר המלריה והדברתה. אלו מקצת הדברים שהתרחשו בראש פינה עוד לפני קום המדינה וההיסטוריה של ראש פינה עוד ארוכה.

אירוח בראש פינה
נכון להיום ראש פינה היא מושבה שמציעה צימרים יפהפיים ווילות מיוחדות, דבר שמוביל אנשים רבים לבחור במושבה זו למטרת הנופש השנתי שלהם בארץ. בנוסף, וילות עם בריכה מחוממת מהוות פתרון אטרקטיבי גם לאנשים שמעוניינים לנפוש במושבה גם בימי החורף הקרירים ולזוגות שמעוניינים לחוות את הרומנטיקה על כל רבדיה. תושבי ראש פינה נעימי סבר ומורגלים באירוח זה שנים. לכל אורך המושבה יש צימרים מסוגים שונים ובגדלים שונים וכל צימר מיוחד יותר מהשני בסגנונו ובעיצובו הפנימי. במושבה וסביבתה ניתן למצוא מסעדות מקומיות ציוריות רבות ומתחמים שונים של ספא. המיקום הגיאוגרפי של הצימרים בראש פינה הוא שהפך את המושבה למקום אידיאלי לנופש רומנטי וצימרים רבים המוצעים במושבה זו הינם צימרים מפנקים לזוגות. אחד האיזורים המיוחדים אותם אסור לפספס כאשר מחליטים להגיע למטרת נופש למושבה זו היא ‘מושבת הראשונים’. כאן מדובר על רחוב שעיקרו שיחזור של המושבה כפי שהיא הייתה לפני יותר ממאה שנים.

לסיכום, אם אתם מעוניינים במקום מיוחד למטרת נופש רומנטי או נופש עם כל המשפחה, ראש פינה מהווה את המקום המושלם. וילות עם בריכה מחוממת מהוות פתרון אטרקטיבי לאנשים שמעוניינים לצאת לנופש עם קבוצת חברים וצימרים רומנטיים לזוגות וכן המיקום הגיאוגרפי של צימרים בראש פינה יבטיחו לכם חוויה בלתי נשכחת. כעת, כל שנותר הוא לברר מהם הצימרים בהם אתם מעוניינים בתאריכים עליהם החלטתם מראש וליהנות מכל רגע ורגע בנופש.

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
עיצוב הזמנות לבת מצווה
המיקום הגיאוגרפי של צימרים בראש פינה – יתרון