טיפים לתפירת חולצות גברים

816 צפיות

היום בעידן שבו אפשר לקנות הכול בזול וסחורות זולות מגיעות אלינו מהמזרח, מי צריך לתפור? יחד עם זאת, כאשר תופרים בגד זה מבטיח התאמה מדויקת יותר למידה האישית וגם את המראה הייחודי שלא תראו ברחוב. אם נגיד, תרכשו חולצה באחת הרשתות, סביר להניח שתפגשו כמה  חברים נוספים עם אותה החולצה בדיוק. אם תתפרו חולצה בעצמכם לעומת זאת, מובטח לכם מראה ייחודי שלא תראו את החיקויים שלו. תפירת חולצה לגבר היא לא משימה מורכבת ותוך מספר שעות אתם יכולים להתגאות בבעלות על פריט אופנה מיוחד. כל מה שצריך לשם כך זה בד, מכונת תפירה וקצת דמיון שינחה לבחירת הגזרה.

בחירת הצבעים והבד

לפני שאתם ניגשים לתפירה של חולצה, חשבו למה היא תהיה מיועדת? האם ליום יום או לאירועים מיוחדים? האם אתם מעוניינים בחולצה קלאסית או בחולצה אקסטרווגנטיות. אם אתם אוהבים חולצות פולו ואתם מעוניינים לתפור את הגרסה האישית שלכם לדגם החולצה הפופולארי, חשבו על שינוי ייחודי בגזרת הפולו המוכרת וכך תגיעו לדגם מקורי עבור הגזרה הנוחה שכיף ללבוש לכל מקום. לאחר שהגיתם את הדגם, הגיע הזמן לבחור את סוג הבד. חשוב שזה יהיה בד נושם שלא מצריך גיהוץ, שיתאים לחודשי הקיץ הלוהטים ושיהיה נעים גם מתחת לסוודר בחורף. צבעוניות שולטת היום גם באופנת גברים וזה מאפשר לבטא את כל הצדדים של האופי שלכם באמצעות בחירת הצבע כפי העולה על רוחכם. גם שילובים נועזים בין צבעים ניגודיי, מאוד אופנתיים היום וגברים לא חוששים ללבוש אותם.

עיצוב הגזרה ובחירת האלמנטים הדקורטיביים

כל דגם של חולצת גברים מגיע בדרך כלל או עם כפתורים או עם רוכסנים. בנוסף, ניתן לשלב גם אבזמים, כיסים ואפילו פייטים עם רוצים. זה יהפוך את החולצה למקורית יותר ואתכם לבעלי סטייל אישי ייחודי יותר. הדגמים הפופולאריים של חולצות גברים הם פולו, מכופתר קלאסי ומכופתר ספורט-אלגנטי. בנוסף, קיימים גם דגמים ללא שרוולים שמשלבים בחולצה מראה של אפודה. אפשר לשחק גם עם גודל הצווארון ועם סוג הגימור ולנסות תפרים הפוכים או תפירה בסגנון טלאים. אופנת גברים מאפשרת היום חופש פעולה וכל רעיון יתקבל בברכה במידה והתפירה עצמה תהיה ברמה גבוהה. שילוב של כמה אלמנטים דקורטיביים בחולצה ישנה יכול לשדרג את המראה שלה ולגרום לכם להיראות מקוריים ובעלי טעם ייחודי באופנה.

השילובים המעניינים

כל תחום האופנה רועש וגואש שילובים. שיטת המיקס אנד מאצ’ נוגעת בכל תחומי ההלבשה וככל שהשילובים מעניינים יותר, כך גם גדל ערכו של העיצוב. אם נניח, תיקחו חולצה ישנה שאתם לא לובשים ותהפכו אותה לפריט אופנתי בעזרת הוספת כמה אלמנטים חדשים (כיס, טלאי, רצועה שמחוברת לארנק) תהיו בעלים של פריט אופנתי שיעשה לכם חשק לעשות מיקס אנד מאצ’ גם לשאר הבגדים בארון שלכם.

למידע נוסף: בוטיק מיטל

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כיצד נעצב לנו טבעת יהלומים מושלמת
טיפים לתפירת חולצות גברים