תגי שם מודפסים – יוצרים רושם ראשוני נפלא

753 צפיות

אומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, וכמה שזה נכון. כל אדם בישראל מוצא את עצמו מדי יום ניצב אל מול אנשי שירות של חברה או עסק. החל מהקופאיות בסופר, דרך נציג המכירות בחברת הסלולר ועד לדיילת האוויר החייכנית בדרך לחופשה בפריז. במקרים אלו ורבים אחרים, הרושם הראשוני מתחיל בהופעה של העובד – נקייה או מלוכלכת, מסודרת או מרושלת, ועניין נוסף וחשוב לא פחות – האם לחולצת העובד מוצמד תג שם מודפס?

 

מחקרים רבים גילו על השינוי באינטראקציה בין אנשים כאשר אלו יודעים את שם האחר. מרבית החברות בישראל הבינו שניתן להפחית כעסים ותגובות שליליות באמצעות תגי שם, וכיום מאות אלפי עובדי שירות בישראל לא יוצאים לעבודה בלי התג המודפס. על תגים בכתב יד מיותר לדבר (נותנים רושם חובבני ולא רציני) אז ברשותכם נתרכז באותם תגי שם מודפסים המעניקים “מעמד שווה” בין נותן השירות למקבל השירות, לאור העובדה שהשם של שניהם ידוע. עכשיו כל שנותר לכם הוא לבחור לעובדים שלכם תגי שם מודפסים באיכות גבוהה (ולא כאלו שהמגנט יפסיק להדביק אחרי חודשיים והכיתוב ידהה בפרק זמן דומה) ולהפוך אותם מעוד עובד בחברה (בעיניי הלקוח) לאדם של ממש…

 

לוח מחיק מגנטים לקיר – המילה האחרונה בתחום המגנטים

במשך שנים הרגילו אותנו שמגנט נצמד למקרר. אנחנו אומרים – לא עוד! לוח מחיק מגנטים לקיר הוא המצאה עיצובית פשוטה ונפלאה, שהופכת את החיים לקלים יותר. נפלא בתור מתנה לחברים, חומר פרסומי ללקוחות, לוח תזכורות ומודעות למשרד ועוד. ניתן להזמין לוחות מעוצבים בהזמנה אישית, לפי רשימת שמות וכדומה.

 

ישנם מספר סוגים עיקריים של לוח מחיק מגנטים לקיר. נתחיל סוג ה”פשוט” והזול מכולם, העשוי חומר מתכתי גמיש המוצמד לקרטון עבה וקשיח. בטיחותי, מעוצב, נדבק בקלות ובמחיר מצחיק. אידיאלי לגני ילדים, בתי ספר, חדרי ילדים וכדומה. ללוח מצורף טוש מחיק לתזכורות וקשקושים. ממשיכים עם לוח הפח המגולוון, המצופה מכל עבר בנייר הדפסה. מושלם כמתנה או כמוצר שיווקי / קידום מכירות. ניתן להוסיף אלמנטים נחמדים כמו טוש מחיק, סט מגנטים מזכוכית, פנקס, עט בתוספת אוחז עט ועוד. מגיע במספר גדלים אשר המרכזי שבהם הוא 30 על 29 סנטימטר; נסיים עם ה”מרצדס של הלוחות המחיקים”, הלא-הוא הלוח הממוסגר אלומיניום, המשמש בעיקר חברות לצרכי הדרכה, הדגמה, הצגת יעדים וכו’. לוח גדול, מרשים, איכותי, חזק ועמיד, המעניק מראה מקצועי לכל חלל וחדר. אז תשכחו מכל מה שידעתם על מגנטים ולוחות שעם ישנים. מתקדמים ללוחות מגנטים לקיר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
משלוח פרחים ברעננה
תגי שם מודפסים – יוצרים רושם ראשוני נפלא