כיצד מעצבים מטבחי יוקרה במחיר זול

1006 צפיות

כמו שכולנו יודעים מטבחי יוקרה הם מטבחים ייחודיים ושונים מעט מכל מטבח סטנדרטי. מטבח יוקרתי מתבטא במספר לא קטן של הבדלים אשר נותנים לו את הזכות להיקרא יוקרתי. אז מה כל כך יוקרתי במטבחי היוקרה שאנחנו רוכשים? וכיצד נוכל לעצב לנו מטבח כמעט יוקרתי לחלוטין ובמחירים שבאמת נוכל לעמוד בהם? אנחנו נסביר לכם הכל.

מהו מטבח יוקרה?

היוקרה שבמטבח מתבטאת החל בעיצוב עצמו אשר נבנה על ידי מעצבי פנים או אדריכלי מטבחים. העיצוב הוא עיצוב מותאם אישית ומיוחד שקודם כל בנוי ספציפית עבור גדלי המטבח הקיים בבית. לאחר הגדרת הקווים העיצוביים של המטבח שנרצה ובניית הדמיה עם חברת המטבחים\נגר או האדריכל שלנו אנחנו ניגש לשלב הבא הלא הוא החומרים אותם נרצה לבחור שמהם יהיה עשוי המטבח שלנו. החומרים הם חומרים ברמה גבוהה במיוחד ואיכותם מתבטאת במיוחד בעמידותם בכמה בעיות מרכזיות הספציפיות למטבח ובמיוחד למטבח הישראלי. כך למשל נוכל להתייחס לבעיית הלחות או הרטיבות כבעיה רצינית במיוחד, או אפילו לבעיית החום כבעיה נוספת וכן לבעיית הזעזועים או העמידות מבחינת המשקל שחשוב שניקח בחשבון. שהרי מטבח יוקרתי הוא מטבח שבו חשבנו על הכל מראש ולא השארנו מקום לספק, אפילו לא מקום קטן.

טיפ מעניין – מטבח יוקרתי הוא מטבח שיתחשב בצרכים הספציפיים והמיוחדים של כל המתגוררים והמבשל. לדוגמא גובהו של השיש יכול להישתנות פתרונות האחסון, ייעודו של האי (אירוח או אחסון) ועוד המון אפשרויות התאמה אישית.

אז כיצד נעשה זאת במחיר שמתאים לכיס שלנו?

עומק הכיסים משתנה ממשפחה למשפחה, לכן אקח קווים מנחים כלליים ולא אתייחס למחירים ספציפיים כיוון שמה שמתאים לנו ב-20,000 ש”ח לא יתאים לנו ב-10,000 ש”ח. הדבר החסכוני הראשון שנעשה הוא לפנות לנגר במקום לחברת יוקרה או בכלל חברה. הנגר כבר יחסוך לנו את ה-“עמלה” אותה גובה החברה לעצמה. בנוסף חשוב להבין שחברות גדולות בסופו של דבר מעסיקים נגרים בדיוק כפי שנוכל לעשות זאת בעצמנו.

נשווה מחירי מטבחים – נאסוף הצעות עבור אותם חומרי הגלם ואותו המטבח ממספר יצרנים. כך למשל אקרמן מטבחים הוא אתר שנותן כמה חברות מטבחים באותו המקום.

טיפ חיסכון – נוכל לרכוש את חומרי הגלם כמו השיש או הכיור בניפרד ולא דרך הנגר אשר גובה “עמלה” נוספת על רכישה דרכו של כל מוצר ניפרד.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
האם כדאי ללמוד קורס קידום אתרים או פשוט ללמוד את התיאוריה לבד?
כיצד מעצבים מטבחי יוקרה במחיר זול