הקשר שבין גרפולוגיה לכישרון

1108 צפיות

גרפולוגיה הינה תיאוריה הקושרת בין כתב ידו של האדם לבין אישיותו, כשרונותיו ונטיותיו. גרפולוגים טוענים כי ביכולתם לדעת אודות אישיותו של האדם באמצעות ניתוח כתב ידו וכי אין לאדם אפשרות לשנות את כתב ידו כרצונו מכיוון שכתב היד הוא חלק מאותה אישיות העולה מן הכתב. המדע אינו מקבל תיאוריה זו כפשוטה ולא נמצאו מתאמים וודאיים באשר לסוג כתיבה מסויים המעיד על אישיות או תכונות או כשרונות מסויימים. למרות זאת נחשבת הגרפולוגיה ככלי מאד יעיל ונעזרים בה כדי לקבל עובדים למקומות עבודה שונים וכדי לעזור לאנשים למצוא את דרכם בחיים. אדם בעל כישורי עיצוב גרפי למשל שאינו מודע אליהם יוכל להיחשף לכך לאחר שימסור את כתב ידו לגרפולוג שיפענח את כתב היד.

אנשים המוכשרים בתחומי העיצוב יוכלו להכיר בכישרונם באמצעות הגרפולוגיה אולי יותר מכל כישרון אחר בגלל הקשר הישיר שיש בין הגרפולוגיה לגרפיקה ולקליגרפיה. אנשים המעוניינים לקחת קורס עיצוב גרפי אבל לא בטוחים בכך יוכלו לחזק את החלטתם באמצעות מסירת כתב ידם לניתוח של גרפולוג.

הנחות היסוד של הגרפולוגיה

הגרפולוגיה מבוססת על כמה הנחות יסוד שבראשם ההנחה שכאשר אדם כותב התכונות שלו מתבטאות בכתב ידו וכי הוא אינו יכול לשנות את כתב ידו מרצונו ללא סימנים לזיהוי השינוי הזה. הנחת היסוד השנייה היא כי המנגנון המפיק את תנועת הכתיבה נמצא מתאים למצב מערכת העצבים המרכזית וכל שינוי בו מותאם אליה. ההנחה השלישית היא כי לא צורת האות לבדה היא שמייצגת את התכונות השונות, אלא נסיבות הכוללות גם את ההקשר ואת עוצמת הלחץ בעת הכתיבה.

הנחות יסוד אלה מנחים את הגרפולוג בעבודתו וניתן להיעזר בתורה זו כדי לוודא האם אדם מסויים מוכשר לסוג עבודה מסויימת. אנשים רבים המעוניינים ללמוד קורס עיצוב גרפי פונים לעזרת ניתוח גרפולוגי כדי ללמוד על עצמם ולהיות בטוחים כי הדרך המקצועית בה הם מעוניינים ללכת אכן הולמת את כישרונם בתחום זה. חשוב לציין כי פנייה לעזרת גרפולוג יכולה לסייע במקרים רבים, אבל בסופו של דבר יהיה על האדם לעשות את הצעד וכדי ללמוד את תחום העיצוב יהיה עליו לקחת קורס עיצוב גרפי על כל המשתמע מכך ולעמוד בדרישות הקורס לכל אורכו.

קורס עיצוב גרפי

קורס עיצוב גרפי הוא קורס עיצוב שבו נלמדים כל יסודות העיצוב, האסתטיקה וכדומה והכל מתוך מגמה להעניק ללומדים כלים מעשיים ליישום הנלמד. קורס עיצוב גרפי משלב בין לימודי תיאוריה ופרקטיקה ברמה מאד גבוהה על ידי לימוד תוכנות גרפיות נפוצות בשוק, כדי לאפשר לתלמידים לתרגל בעזרת כלים שעושים בהם שימוש בכל ענפי הגרפיקה, בין אם מדובר בגרפיקה לצורך פרסום או לצורך עיצוב אתרים באינטרנט וכדומה. קורס עיצוב גרפי מביא את התלמיד למצב שיוכל למצוא עבודה בתחום זה מיד עם תום הלימודים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
חופשה רומנטית בנווה צדק
הקשר שבין גרפולוגיה לכישרון