תואר שני בניהול בבירת הצפון

776 צפיות

סטודנטים רבים המסיימים את התואר הראשון עומדים מבולבלים ואינם בטוחים לאן פניהם מועדות. חלק גדול מהתארים הראשונים אינם מספקים מקצוע קונקרטי ומהווים רק נקודת זינוק ראשונה לעבר מקצוע ובניית קריירה ממש כפי שעשתה זאת בעבר תעודת הבגרות. בוגרי תואר ראשון רבים ממשיכים ללימודי תואר שני מתוך כוונה להתמקצע ולהתברג במקום עבודה בתפקיד ניהולי. חוג מנהל עסקים אוניברסיטת חיפה ובאוניברסיטאות נוספות מאפשר להמשיך ולהתקדם לתפקיד ניהולי כשכיר או לצבור ידע להקמת עסק וניהולו בהצלחה.

ניהול בתחומים שונים

חוג מנהל עסקים אוניברסיטת חיפה מאפשר להמשיך ללימודי תואר שני בניהול בתחום המספק לכם עניין בעקבות פתיחתם של מספר מסלולים אשר המשותף לכולם הוא רכישת מיומנויות ניהול אך תחומי הניהול שונים זה מזה. עמותות ומוסדות ללא כוונת רווח נחשבים כבר כמגזר בפני עצמו (המגזר השלישי) ולפיכך החליטה אוניברסיטת חיפה להקדיש לניהול מוסדות אלה מסלול מיוחד. בנוסף ישנם מסלולים לניהול בתחום הנדל”ן והמקרקעין, ניהול סיכונים, ניהול משאבי אנוש וניהול בינלאומי. בכל המסלולים ישנו שילוב של רכישת ידע מקצועי אשר יאפשר לבוגר הלימודים לחוש די ביטחון על מנת לנהל, יחד עם רכישת כלים לניהול הכוללים גם פיתוח כישורי מנהיגות, הפרדה בין עיקר לטפל ובעיקר יחסי אנוש.

ניהול הידע כי ידע הוא כוח

תואר שני במידענות באוניברסיטת חיפה נלמד במסגרת החוג לניהול מידע וידע ולא בכדי. במיוחד בימינו, בעידן האינטרנט  ברור כבר כי ידע הוא כוח, וכמו כל דבר עוצמתי ובעל כוחות יש לדעת כיצד לנהל אותו בתבונה על מנת להפיק ממנו את המיטב. כוח עוצמתי מדי יביא להרס. במסגרת תואר שני במידענות רוכש הסטודנט כלים כיצד לעשות שימוש נבון במאגרי המידע הרבים העומדים היום לרשותנו, כיצד להפריד בין עיקר לטפל, כיצד לעשות שימוש במידע מהימן ולא במידע חסר בסיס אשר לצערנו נמצא ברשת בשפע. ממש כמו השמש אשר היא מקור אור שלא ניתן לקיים בלעדיו חיים אך מסוגל לגרום גם לנזקים הרסניים, כך מהאינטרנט ניתן להפיק תועלת רבה בשימוש נכון אך בשימוש שאינו כזה הוא יכול להזיק, להרוס יחסים בין אנשים ולהפיץ עובדות שאינן נכונות.

הפקולטה לניהול באוניברסיטת חיפה מודעת לכך שעל מנת לנהל בצורה יעילה יש לעשות זאת לאחר רכישה של ידע בתחום המקצועי והארגוני ולאחר לימודי תואר שני בתחום יצאו אל שוק העבודה מנהלים שקיבלו את כל הכלים לכך.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כיצד משפיעה התזונה על הישגים בלימודים
תואר שני בניהול בבירת הצפון