שירותי בלש לחקירות פרטיות

758 צפיות

מידע זה כוח, וזאת אחת הסיבות שאנשים מבקשים לדעת על פעילותם של אנשים או גופים אחרים. מידע רב ערך יכול לתרום רבות בתחומים בינאישיים, כלכליים, חברתיים ותחומים נוספים. יש מידע גלוי שניתן להשיגו בפשטות באמצעים שונים ויש מידע נוסף שאמנם גלוי אך צריך ידע מקצועי על מנת להשיגו. בנוסף, יש מידע שאינו נגיש לאנשים אם מסיבות פליליות או סיווג כלשהו ורק חוקר פרטי בעל ניסיון בתחום החקירות והבילוש יכול לנסות ולהשיג מידע זה. כיום, רוב החוקרים הפרטיים עובדים תחת מסגרת כלשהי, קרי, משרד חקירות פרטיות ומשתמשים בשיטות מתוחכמות וטכנולוגיה מתקדמת על מנת להשיג את המידע הנדרש.
כאשר משוחחים או קוראים אודות חקירות פרטיות מיד עולה לנגד העיניים חקירה שמוזמנת על ידי בן זוג נבגד. ואכן, נפח גדול מהחקירות שמתנהלות על ידי חוקרים פרטיים הוא בתחום הקשור אל זוגיות ויחסים. חקירה הקשורה אל תחום זה כוללת לרוב בדיקת האזנה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שמאפשרים הקשבה והקלטה של שיחות האובייקט, מעקב של פעילותו וניסיון לבדוק כל מיני מהלכים חשודים הקשורים אליו. במידת הצורך, החוקר יצלם או יחקור וימצא חומר מפליל אחר אודות בן או בת הזוג. הממצאים יועברו בדו”ח מסודר למזמין והוא יחליט איך לנהוג בהתאם לנתונים שהוצגו בפניו.
חוקי האזנות סתר
ישנן חקירות כלכליות שנעשות מתוך מטרה לדעת פרטים שונים על אנשים או גופים. יש חקירות לאיתור נכסים של חייבים בכסף, יש חקירות שנערכות על ידי חברה כדי לדעת על מהלכים של חברה מתחרה, יש חקירות כלכליות שנעשות לקראת עסקת רכישה של נכס או של עסק אחר, וכן הלאה. חוקר פרטי או בלש שמתמחה בחקירות כלכליות שונות יבצע עבודה יסודית בבדיקות כלכליות אלו. הוא ייעזר בכל מיני מאגרי מידע, מכשירי הקלטה משוכללים שמוסווים בצורות שונות, משקפות ובעת הצורך הוא גם ישקול תחפושת הסוואה שתאפשר לו להיטמע באופן טבעי בשטח וזאת על מנת שלא יחשדו בו כאשר הוא אוסף מידע עבור הלקוח.
חקירה כלכלית כוללת בדיקת האזנה לטלפונים ניידים ונייחים. יש לוודא שאתם בוחרים חוקר פרטי או משרד חקירות פרטיות שמחזיק במכשור מיוחד המיועד למטרה זו, דבר שיאפשר לשמוע את השיחה בצורה ברורה ולהביא ללקוח את הנתונים הברורים ביותר. האזנה אינה דבר פשוט ותמיד יש לאכוף את חוקי האזנה שנקבעו על ידי מדינת ישראל וזאת על מנת שבית המשפט לא יפסול את הנתונים. חשוב לשכור את שירותיו של בלש שעובד במשרד חקירות בעל וותק ומוניטין מוצלח וכזה בעל ניסיון בתחום האזנות. כל אלו יבטיחו לכם את התוצאות המוצלחות ביותר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
קופירייטינג וכתיבה שיווקית – מקדמים את האתר