שיבולת שועל-הרכב תזונתי מנצח!

2767 צפיות

שיבולת שועל הינו דגן מובחר המשלב בתוכו מגוון עשיר של רכיבים תזונתיים כגון: ויטמינים מקבוצת B,  מינרלים, פחמימות מורכבות, חומצות שומן בלתי רוויות, חלבונים מן הצומח וכמות גדולה של סיבים תזונתיים. רכיבים אלו הופכים את שיבולת השועל לאחד ממיני הדגן החיוניים ביותר לגופינו והוא נמנה על אחד מהמזונות המומלצים ביותר על ידי תזונאים בכל רחבי העולם.

צריכה סדירה וקבועה של שיבולת שועל, תאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים הנלווים לכל אחד מרכיבי התזונה העשירים והמגוונים המצויים בה. את השיבולת שועל תוכלו לצרוך בכל אחת מארוחות היום ולשלב אותה במגוון עשיר של מאכלים כגון הכנת מתכון לפנקייקס עם שיבולת שובל או מתכון ללביבות בטטה עם שיבולת שועל. כמו כן, תוכלו להוסיף את השיבולת שועל למעדני יוגורט טבעיים או לקערת פירות העונה וליהנות מארוחת נשנוש משביעה ובריאותית בין הארוחות.

שיבולת שועל- כל היתרונות

שיבולת שועל מומלצת בין היתר על ידי איגוד המזון האמריקאי שקבע שהערכים התזונתיים המצויים בדגן המובחר מסייעים להפחתת רמות הכולסטרול הרע בגוף ואף תורמים להעלות את רמות הכולסטרול הטוב. כמו כן, ידוע שהכמות הגדולה של הסיבים התזונתיים הקיימת בשיבולת שובל מסייעים לגוף לשלוט על רמות הסוכר בדם ובכך צריכה סדירה וקבועה של שיבולת שועלת יכולה להקטין באופן מידתי ומשמעותי את סיכויי התפתחותה של מחלת הסוכרת. מחקרים רבים מעידים על כך שהרכיבים המצויים בשיבולת שועל מסייעים גם לירידה בלחץ הדם ובכך יכולים לסייע להפחתת הסיכון למחלות לב.

יתרונות אלו ונוספים הופכים את השיבולת שועל לאחד ממוצרי המזון החיוניים ביותר בכל מטבח ביתי. הוספה של כף שיבולת שועל לתבשיל ביתי אותו אתם מכינים או הכנתם של מתכונים המשלבים בתוכם שיבולת שועל כגון: הכנת מתכנון לפנקייקס ביתיים עם שיבולת שועל או הכנת מתכון ללביבות בטטה עם שיבולת שועל, יאפשרו גם לכם ליהנות מהיתרונות הבריאותיים הנלווים לרכיבים התזונתיים המצויים בשיבולת השועל. בנוסף לכל אלו, תוכלו ליהנות מהצורה הטבעית של שיבולת השועל ולצרוך אותה כמעדן דייסה בתוספת דבש או סילאן וקינמון. כך או אחרת, עומדים לרשותכם עשרות מתכוני בריאות בהם ניתן לשלב את השיבולת שועל כמרכיב מרכזי במתכון וליהנות מכל היתרונות הבריאותיים הנלווים לדגן המובחר ביותר. אנו ממליצים גם לכם להיחשף לכמה שיותר מתכוני שיבולת שועל ולהתחיל לצרוך את הדגן המובחר באופן קבוע בתפריט היומי שלכם, בין אם מדובר במתכון שיבולת שועל לארוחת הבוקר, צהריים או הערב, העיקר שיהיה לבריאות!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
פירות וירקות ישירות מהחקלאי – כל היתרונות
שיבולת שועל-הרכב תזונתי מנצח!