שטיחים ופתרונות מרהיבים לעיצוב הבית

855 צפיות

מתכננים לעצב דירה או בית חדש? נפתחות בפניכם שלל אפשרות עיצוב לרצפת הבית. שטיחים מקיר לקיר, פרקטים מרשימים ויוקרתיים או עיצוב באמצעות PVC המדמה פרקט – השמיים הם הגבול. בדקור טפט תמצאו מגוון טקסטורות וגוונים המותאמים לצבעים השולטים בבית והופכים כל חלל למתחם חמים ומרהיב. אילו אפשרויות עומדות לרשותכם בעיצוב הבית עם מוצרינו?

שטיח מרהיב לבית

שטיחים מעניקים לבית אווירה מיוחדת, חמימה יותר. המגע של הרגליים בשטיח בימים קרירים או בקיץ כאשר המזגן פועל בשיא העוצמה הוא רך ומיוחד. כאשר בוחרים שטיח המדבר עם צבעי הבית ומשלב צבע דומיננטי או גוון אהוב הוא הופך את החלל לשלם יותר. בדקור טפט אנו משלבים מגוון רחב של צבעים וטקסטורות על מנת להעניק את הטון שלכם לבית – חמים, יוקרתי או ילדותי. כעת, גם הבית שלכם יכול לקבל את הגוון האישי שלו באמצעות שטיח. מעדיפים דווקא לתת לרצפה לנשום ולחוש מגע חלק מתחת לרגליים? התקינו עליה פרקט מרהיב.

פרקט למראה יוקרתי לכל חלל

פרקט משנה ברגע אחד את העיצוב של כל חלל בו הוא מותקן. הוא מקרין תחושה יוקרתית ומימה כאחד, בהתאם לטקסטורה והצבע הנבחרים. את הפרקט קל לטאטא ולנקות במהירות והוא אינו סופח כתמים כמו מרבית השטיחים. ניתן לבחור בפרקטים בשיטת למינציה או מעץ מלא – הכל בהתאם להעדפות האישיות ותקציב אותו תרצו להשקיע.

פרקטים רבים מותקנים בבנייני משרדים המעוניינים להעניק לחלל מראה מודרני, כאשר על הפרקט מונחים מרבדים המדברים עם הצבעים השולטים במשרד. בעוד הפרקט מגיע לרב בצבעי אדמה, הוא משתלב גם בחללים הצבועים בצבעים קרים כאשר אלמנטים דקורטיביים מדברים עם הצבעים הקרירים (ככחול, סגלגל או אפור). ניתן להתקין את הפרקט רק על חלק מהחלל ולשלב בחלקו גם ריצוף או שטיח מקיר לקיר.

שטיח PVC – הטוב שבין שני העולמות

למי שמעוניין להעניק לבית את המראה המהוקצע של הפרקט אך אינו מעוניין לתחזק את הרצפה באופן שוטף קיימת כיום הכלאה מעניינת – שטח עשוי PVC הניתן להתקנה בחלקים (גם בעצמכם ללא צורך במתקין) או, לחילופין, שטיח המחליף ריצוץ. שטיח PVC הוא קל מאד לתחזוקה. ניתן לשטוף אותו ולהשתמש גם בחומרים על מנת להסיר כתמים בקלות. לא בכדי, הוא אופציה מועדפת בבנייני משרדים רבים כעיצוב פנימי של המשרדים של החדרים העמוסים ביותר.

לסיכום, בעיצוב הבית קיימות בפניכם שלל אפשרויות שאת כולן תוכלו למצוא בחנות דקור טפט, המשווקת פתרונות לרצפה כמו גם טפטים איכותיים לעיצוב הבית. הביטו לרגע קל ברצפה שלכם ודמיינו כיצד תראה כאשר יפרש עליה שטיח מקיר לקיר, פרקט בעיצוב חמים או שטיח PVC.

לקבלת ייעוץ מקצועי לעיצוב הבית באמצעות מגוון עיצובים וצבעים פנו עוד היום ל”דקור טפט” ותקבלו שירות ברמה שעוד לא הכרתם. הציצו בקטלוג שלנו ובחרו את הפרקט או השטיח האהובים עליכם ביותר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
שירותי תרגום איכותיים
שטיחים ופתרונות מרהיבים לעיצוב הבית