רעיונות מעשיים ליום מלא אנרגיה

2216 צפיות

מתמודדים עם מצבי עייפות וחולשה לאורך היום? מתקשים להתעורר בבוקר? מוצאים את עצמכם מפהקים באופן תדיר לאורך שעות העבודה? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר רעיונות מעשיים אשר יסייעו גם לכם להתמודד עם מצבי חולשה ועייפות לאורך היום.

יום מלא אנרגיה מתחיל במחשבה חיובית

רגע לפני שאתם מנתרים מהמיטה ליום חדש ומלא אנרגיה, אנו ממליצים לכם למקד את המחשבות שלכם בכל אותם דברים חיוביים הממתינים לכם לאורך היום. הימנעו ממחשבות שליליות ומחשבות מלאי ביקורת עצמית והתמקדו אך ורק בדברים החיוביים. לאחר רחיצת הפנים או הגוף, אנו ממליצים לבצע סדרה קצרה של מתיחות לאיברי הגוף השונים ולאחר מכן לפנות זמן לקיומה של ארוחת בוקר בריאה ומזינה. כמו כן, לפני יציאתכם ליום העבודה אנו ממליצים לכם להצטייד במספר חטיפי אנרג’י או חבילת פריכיות אשר תלווה אתכם לאורך כל היום ותעניק לכם “בוסט” של אנרגיה בכל פעם שתזדקקו לו.

במהלך יום העבודה הקפידו על שתיית מים באופן תדיר וקבוע ועל פעילות קצרה להזזת איברי הגוף, לדוגמא: במידה ואתם עובדים בישיבה הקפידו לקום מהכיסא מדי שעה ולמתוח את איברי הגוף. הקפידו על ארוחת צהריים מלאה והקפידו על לעיסה מתונה של האוכל אותו אתם צורכים. הקדישו לארוחת הצהריים כ-20 עד 30 דקות מזמנכם ובזמן זה אנו ממליצים לכם אפילו לנתק את מכשיר הטלפון הנייד (במידה ואתם לא נמנים על אנשי כוחות הביטחון). לקראת סיום שעות העבודה, הקדישו פרק זמן קצר לתכנון המשך היום וקבעו לעצמכם 2-3 מטרות אישיות להמשכו של יום מלא באנרגיה. מטרות אלו חייבות להיות מותאמות לאורח חייכם והן יכולות לכלול: ארוחת ערב משפחתית, הליכה משותפת עם בן/בת הזוג, קיומה של פעילות ספורטיבית מתונה ו/או מאומצת, בילוי משותף עם החברים או כל מטרה אחרת בה תוכלו למצוא עניין.

בין ארוחות היום הקפידו לצרוך חטיף אנרג’י או מספר יחידות של פריכיות והעניקו לעצמכם תחושת שובע למשך מספר שעות. בנוסף לכל אלו, אנו ממליצים לכם לקיים פעילות ספורטיבית מתונה (הליכה, ריצה קלה, שחייה וכדומה) בין שלושה לחמישה פעמיים בשבוע ולפני ואחרי הפעילות להקפיד על מתיחה של איברי הגוף השונים. כמו כן, אנו ממליצים להקדיש מספר שעות שבועיות לצורך קיומה של פעילות אישית מהנה, זה יכול להיות שופינג, השתתפות בחוג, צפייה בסדרות טלוויזיה או סרטים או כל פעילות אחרת ממנה אתם מפיקים הנאה מרובה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ארוחות ערב משפחתיות
רעיונות מעשיים ליום מלא אנרגיה