ריהוט יוקרה – באמת יוקרתי?

1097 צפיות

מאז ומעולם שימשו רהיטי יוקרה כסמלי סטטוס בבתים, משרדים וטרקלינים שונים. הצטיינותו של ריהוט יוקרתי התאפיינה תמיד בנוחות, עמידות המוצר ואיך לא – בעיצובו. כיום, נוספו למשוואה פרמטרים נוספים כגון חסינות מכתמים ותחזוקה קלה, ובשונה מהעבר – זה לא בא בהכרח על חשבון מראה ויוקרה. ההיפך הוא הנכון, ישנם בדים שהם גם יוקרתיים וגם עמידים וקלים לניקיון.

ריהוט דוחה כתמים

אם רוכשים סט שלם של מיקרופייבר – מכורסא ועד הספה הגדולה, אתם יכולים ליהנות, למעשה, מחופש מוחלט מכתמים. בין אם לאחד האורחים נפלה איזו כוס משקה ובין אם הילדים עשו איזשהו מעשה קונדס שגרם למגע של הספה עם נוזל כלשהו, לא ייגרם נזק, ואתם תוכלו אפילו לצפות בבד סופח את הנוזל הצבעוני ולא משאיר זכר ממנו. כמובן שכדאי לנקות כדי למנוע הצטברות שומנים וטחב, אבל ויזואלית לא ניתן לראות דבר לאחר שהנוזל בא במגע עם רהיט הפלא. המשמעות:

  • חוסך לכם את הבאת הרהיט לניקוי יבש.
  • קל לניקיון.
  • בדרך כלל, הבד ניחן בתחזוקה קלה, אינו מתקמט.

ריהוט מחוספס

הריהוט המחוספס אשר משרה הרגשה של לב הכפר גם באמצע העיר נחשב כפריט ריהוט יוקרתי אם הוא עשוי טקסטיל בנוי היטב, כלומר – חוטי הטקסטיל ישרים פלס, ולא נראים כחוטים נפרדים זה מזה. הפלא בספות הללו הוא שלמרות שלא ניתן להצביע על קו קבוע של כל חוט בשזירה, ה- LOOK הכולל כן נראה מחוספס ובוודאי לא חלק. כמו כן, זהו אחד הבדים הידועים בעמידותם לצבעים, ולכן אם ראיתם בחנות ספה או כורסת כותנה צבועה זה נכס נטו לכם, שכן הצבע הזה יישמר לאורך זמן ולא ידהה ככל הנראה. רוב ההדפסים על הכותנה איכותיים גם בשל חומר ההדפסה, ובמעט מאד מקרים הדפס על ספת כותנה הופק מחומרים שלא באיכות.

ריהוט חלק

בעוד אשר הריהוט המחוספס התאים יותר לבית שעוצב בסגנון כפרי, הריהוט החלק עושה את העבודה בבתים בסגנון אורבני ובמיוחד – אורבני מערבי עתיק. ישנן ספות מבדים מאד חלקים כמו משי או פשתן, אשר על חלקן האחורי מופיעים חרירים מעוצבים להגברת הנוחות ותחושת הכרית שבמשענת וגם ליצירת מראה מלכותי בסגנון האורבני העתיק. ספותיוקרה מסוג זה ישולבו בדרך כלל עם בסיס מוזהב במשענות הידיים, או בסיס חום עץ דומה.

פריטי ריהוט מיוחדים

ניתן למצוא פריטי ריהוט מיוחדים בסגנונות שונים כמו השזלונג האיטלקי – גוף ישיבה מיוחד ב- 120-130 מעלות עם בסיס-גב בצורת גל סינוס, סט ריהוט איטלקי שלם מעץ עם או ללא ריפוד, כסאות עם רגליים סינוסיות בסגנון פרובנס בצבעים בהירים, ועוד מגוון רחב של שולחנות ועזרי ישיבה מסוגננים באופן ייחודי. אנו סבורים כי רכישת תכולת ריהוט מלאה לבית/משרד ריק מחייבת התייעצות עם מומחה עיצוב רהיטי יוקרה ושילובם במבנים קיימים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
רכישה נבונה של אופני הרים