קריטריונים לבחירת המנעולן המושלם

666 צפיות

יהיה וקרה מקרה, המנעול של הדלת נדפק, המפתח נשבר או נאבד ועוד, אנו נמצא את עצמינו במצב בו ככל הנראה נצטרך להיעזר בשירותיו של איש המתמקצע במנעולנות. בחירתנו תתחיל כנראה מחיפוש קליל באינטרנט, אלא אם כבר יש ברשותינו מנעולן שהמליצו עליו מכרים, אך בכל זאת, איך אמורים לדעת לבחור מנעולן טוב ונאמן מהשוק הנרחב הקיים של המנעולנים? באנו להציג כמה קריטריונים ששווה לבדוק כאשר אנחנו מחפשים מנעולן מקצועי:
ניסיון אומר הרבה
כמות הניסיון של למנעולן תעיד עליו המון. הניסיון הינו כמות הזמן אשר המנעולן נמצא בשוק, ניסיון רב יכולים להעיד רבות על כישוריו של המנעולן במגוון הנרחב של הפעולות, הרי התעסקות רבת שנים יותר בנושא מסוים הופכת אותך למיומן יותר, כך גם בתחום המנעולנות. בנוסף כמות הזמן והניסיון של המנעולן עלולה להעיד על העובדה כי למנעולן אכן יש לקוחות קבועים אשר סומכים עליו לאורך תקופה ארוכה.

דעו מה אתם מחפשים

הרחבת קריטריוני החיפוש תצמצם לכם את רבות את מרחב החיפוש אחר  מנעולן שמתאים לכם. אם אתם יודעים איזה סוג שירות ספציפי הנכם זקוקים לו, הנכם מוזמנים להכליל זאת בחיפושכם, הדבר עלול למצוא מנעולנים אשר מתמחים בתחום ספציפי זה ויתנו לכם מענה מקצועי. ניתן גם להגביל את החיפוש לאזור מגוריכם וככה גם תבטיחו זמני הגעה נוחים ושירות יותר נגיש מהמנעולן שנבחר. מומלץ לציין כי רוב המנעולנים הינם מתמחים באופן כללי במגוון הקיים אשר יש בשוק, אך אם ברשותכם מנעולים מיוחדים כגון מנגנוני נעילה אלקטרוניים שעובדים על סריקת טביעות אצבע, יש מנעולנים אשר לא בהכרח ידעו לטפל במכלול זה.

התרשמו לבד
כמובן שאין שום עצה או ביקורת אשר הינה תחליף לרושם שאתם בכבודכם תקבלו מהמנעולן. אם אתם לא נמצאים במצב בו אתם צריכים עזרה ועבודה דחופה, הנכם מוזמנים להתקשר למנעולן בעצמכם, אתם תוכלו להתרשם משירות הלקוחות שהמקום מספק בעצמכם ותוכלו לגבש עמדה חזקה יותר, בנוסף תוכלו לשאול שאלות ולבקש יעוץ, אם המקום מזדרז בלתת לכם מענה רק באמצעות כסף ושליחת מנעולן לביתכם מבלי בירור מקדים, סביר להניח שהרושם יהיה לא נעים. בנוסף אם הזמן מאפשר, תוכלו בקלות לבקר את המנעולן בבית העסק עצמו ולקבל את הרושם במקום, תוכלו גם לבקש לראות תעודות הסמכה ותעודות יושר במידה ותרצו.

אלו שלושה קווים מנחים כלליים הכוללים מגוון קריטריונים אשר מומלץ כי המנעולן שתבחרו יעמוד בהם, כמובן שכל אדם יבחר את שיקוליו שלו לגבי איש המקצוע אותו הוא רואה לנכון לזמן, אך לעתים מומלץ לקחת את הזמן בכדי להשקיע בבחירה הנכונה ביותר.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
למה כדאי להשקיע במענה עיסקי?