קוד לבוש אחיד

1321 צפיות

תשכחו את כל מה שחשבתם שאתם יודעים על תלבושת אחידה. אם בעבר חולצות בית ספר היו הדבר הכי רחוק מלהיקרא אופנה – היום ניתן למצוא מגוון מרשים וצבעוני של תלבושות לבית הספר, שמאפשרות לילדים ליהנות מהמבחר ונותנות להורים אופציה איכותית להלבשה.

 

להתלבש לבית הספר

כיום ניתנת אפשרות לבחור מתוך מגוון סוגים של חולצות בית ספר. מדובר למעשה בחולצות טריקו המהוות תלבושת לבית הספר ועליהן ניתן להדפיס את סמל בית הספר וגם הדפסים שונים מוכנים מראש או בעיצוב אישי. חולצות בית ספר דורשות הדפסה של סמל בית הספר, ויכולות להיות עשויות מסוגים שונים של בדים. ניתן למצוא כיום חולצות בית ספר מכותנה, לייקרה או פוליאסטר, בהתאם להעדפה. הגזרות גם הן שונות ומגוונות וקיימת אפשרות בחירה בין מידות, צבעים של תלבושת בית ספר וכאמור גזרות שונות.

חשוב ככל שזה יהיה, צבעוניות וגזרה של חולצות בית ספר הם לא הדבר העיקרי. תלבושת לבית הספר צריכה להיות איכותית, תפורה באופן מקצועי והכי חשוב- עמידה. חולצות אשר אינן עמידות ידרשו כמובן החלפה תכופה, הדפסה נוספת ועוד הוצאה. כדי לוודא שאותן חולצות בית ספר ישמשו את הילדים לאורך זמן, אל תתפשרו על איכות התפירה ועל איכות החומרים.

 

איך לבחור נכון?

האופנה מתחלפת, גזרות שהיו פופולאריות בשנה שעברה כבר מזמן לא עדכניות. התאמה של תלבושת אחידה לבית הספר, הכוללת חולצות בית ספר ארוכות וקצרות, מצריכה מעט מחשבה. אל תתפתו לרכוש כמויות גדולות מדי של חולצות או להתמקד רק בגיזרה אחת. בבחירה בין המגוון תמיד כדאי לחשוב על כל עונות השנה, ואם מדובר בילדים צעירים, סביר להניח כי במהלך השנה תידרשו לרכוש חולצות בית ספר במידה גדולה יותר. כל אלה שיקולים אשר כדאי לקחת בחשבון רגע לפני שמסתערים ורוכשים תלבושת לבית הספר. בין מבחר החולצות הארוכות, הקפוצ’ונים ושלל הבגדים האופנתיים, חשוב לתכנן ולראות מה באמת דרוש ומה פחות קריטי. בידקו שוב את הדרישות הספציפיות וההנחיות שהתקבלו מבית הספר לגבי תלבושת אחידה וודאו שאין הפתעות מבחינת מיקום ההדפסים והסגנון. לכל בית ספר יש את הכללים שלו לגבי חולצות בית ספר וכדאי לקחת רגע ולבדוק אותם.

 

התאמה מושלמת

באיזון בין הצורך האמיתי לבין הדרישות מצד הילדים, חשוב שלא להתפשר על איכותה של תלבושת בית ספר. גם חולצות בית ספר איכותיות עלולות להיקרע ולהישחק בשימוש אינטנסיבי וכדאי לקחת זאת בחשבון ולהכין כמה ספיירים מכל סוג של חולצה. לא רק חולצות בית ספר מצריכות הדפסה עליהן, ובמידה ומדובר בילדים ההולכים לתנועת נוער כמו הצופים למשל, הם יידרשו להגיע עם תלבושת מתאימה לפעולות התנועה. וודאו בדיוק מה דרוש והאם יש צורך להדפיס על החולצה, וגם כאן כדאי להצטייד בחולצה נוספת מכיוון שאותה תלבושת תשמש את החניך הצעיר גם בטיולים של תנועת הנוער.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ההשפעה של עורך דין תעבורה על העונש
קוד לבוש אחיד