פעילות גופנית עם מאמן כושר אישי

864 צפיות

שמירה על אורח חיים נכון היא, לרוב, ערובה לאיכות חיים גבוהה. תזונה נכונה ופעילות גופנית מתאימה שמתבצעת על בסיס קבוע שומרת על הגוף ומסייעת לתחזוקה נכונה שלו. שיפור בכושר הגופני הינו מפתח לחיים בריאים מבחינה גופנית אך גם נפשית, שכן, בריאות הנפש קשורה מאוד לבריאות הגוף והינה חלק בלתי נפרד ממנה. אנשים אשר מבצעים פעילות גופנית מדווחים גם על שיפור במצב הרוח וגם על שינה בריאה יותר, כך, שכל אחד חייב לעשות אימוני כושר בהתאם למצבו, צרכיו ויכולותיו.

אנשים רבים עסוקים בניהול חיים אינטנסיביים שנובעים מפעילות מאומצת בעבודה ובבית. בעלי משפחות מטפלים בילדיהם, ולעיתים, גם בהורים זקנים, והדברים הללו גוזלים משאבים רגשיים גדולים. יש צורך לפנות זמן לביצוע פעילות ספורטיבית ואחד הפתרונות המועדפים הינו אימון כושר אישי בהדרכת מאמן כושר אישי ובהשגחתו. פעילות כזאת מתבצעת על פי לוח זמנים שמתאים ללקוח, ויכולה להתבצע בכל מקום בו הוא יבחר. היתרון החשוב ביותר בשיטת אימונים כזאת היא המחויבות וההתחייבות לביצוע האימון.

התחייבות לאימון

ברגע שנקבע מועד אימון אז כל אחד מפנה את עצמו לכך. במקרים בהם יש החלטה כללית על אימוני כושר גופני אזי תמיד יש איזו שהיא סיבה לדחותם. ויש דוגמאות רבות. “אצא לריצה עוד מעט” –  אני אחרי ארוחה, אז אולי נדחה את האימון בחדר כושר למחר?” –  “צריך להקפיץ את הילד לחוג אז מחר אתאמן זמן כפול” אלו הן מקצת מהתירוצים לאי ביצוע שעת כושר גופני או לדחייתה. כאשר מאמן הכושר מגיע עם כל הציוד המתאים לפעילות הגופנית אזי כל הסיבות נדחקות הצידה. עם תחילת האימון הן נשכחות והמתאמן מתרכז בהוראות של המאמן האישי.

מאמן בונה תוכנית אימון כושר אישי מבוקרת שמתאימה למצב המתאמן. התכנית כוללת אימונים משולבים, אירוביים, ותרגילים לשרירי הגוף השונים. כל אחד יקבל גם תפריט תזונתי מתאים שהוכן על ידי תזונאי ספורט שמתמחים בתחום. האימונים נעשים מספר פעמים בשבוע והתוצאות מתחילות להגיע כבר לאחר פרק זמן סביר. כמובן, שמתאמן חדש יזכה לתכנית אימונים מובנית שהקושי בה מתגבר בהדרגה  בהתאם להתקדמותו. ניתן לערוך את האימון באוויר הפתוח ורבים מעדיפים זאת על אימון בחדר סגור או בבית. מאמן הכושר יגוון את התרגילים כך שכל השרירים בגוף יופעלו ויתחזקו. האימון האירובי ייעשה על פי קריטריונים ידועים ויביאו לתוצאות טובות.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הדרך אל החיוך המושלם