פוליש – לחידוש פני הבית או העסק

730 צפיות

מידי פעם כאשר אנו משפצים את הבית אנו מחליטים לחדש גם את המרצפות ויש פעמים בהן מחליטים ללא קשר לשיפוץ בבית לחדש את הריצוף בבית וזאת משום מראה דהוי וישן של המרצפות. אם בעבר, הפתרון היחיד לרצפה בוהקת ומרשימה היה קנייה והתקנה של מרצפות חדשות, כיום ניתן לבחור לצמצם את ההוצאה החודשית ולזכות בתוצאה מרשימה ביותר וזאת על ידי השכרת שירותיה של חברה מקצועית שתבצע פעולות ליטוש, ניקיון ופוליש לרצפה.

פוליש לתחושת רעננות וחידוש
התוצאה של פעולת פוליש לרצפות באמצעות מכונות קרצוף יוצרת רושם אדיר, כל מראה הבית מתחדש ונראה יוקרתי ואסתטי. כאשר מדובר על מוסד ציבורי או עסק, הדבר חשוב מאין כמותו וזאת גם על מנת ליצור רושם על הלקוחות. כאשר לקוחות נכנסים לבית עסק כלשהו, למשל לבנק, או אפילו לבית חולים, הם ישימו לב אם הרצפה מבריקה או לא, כאשר היא איננה כזו יתקבל רושם של מקום מוזנח. יש לקחת בחשבון שגם הזמן עושה את שלו, אט אט מצטבר לכלוך, ואבק, ולא משנה עד כמה ננסה לנקותם, לא נצליח במלאכה במאת האחוזים ולכן חשוב לפנות אל חברה שתוכל לספק שירות מעמיק ויסודי למרצפות וזאת באמצעות פעולת הפוליש. ההחלטה על השכרת שירותיה של חברה למטרת ביצוע פוליש משמע השכרת שירותיה של חברה מקצועית שמשתמשת במכונות קרצוף חדשניות שפועלות במהירויות שונות ועובדיה הם בעלי מקצוע מיומנים בתחום.

רבים שואלים עצמם מהו שואב אבק יבש רטוב וזאת מכיוון שישנם סוגים רבים של שואבים בשוק ושואב מסוג זה נשמע כמו אנטיתזה לעצמו. כאן מדובר על שואב בעל עוצמת שאיבה חזקה במיוחד. בנוסף, הוא דו שימושי, כלומר הוא גם ישאב את האבק בכל פינות הבית והשטיחים ובנוסף הוא ישאב גם נוזלים. יש לו שתי מהירויות הפעלה וניתן גם להפעיל אותו ללא שקית נייר חד פעמית. שואב זה מתנייד על גלגלים, יש לו פילטר המגן על המנוע והוא מגיע עם מספר שנות אחריות. שואב אבק יבש רטוב מתאים בעיקר לבתים ללא שטיחים.

נכון להיום יש אפשרות לחדש את הבית באמצעות פוליש שיחזיר למרצפות הבית את המראה הבוהק והמרשים ולנקות את הבית באופן יסודי על ידי שואב אבק מיוחד שמותאם לסוג המרצפות והשטיחים בבית, כאשר שואב אבק יבש יתאים בעיקר לשאיבת שטיחים ושואב אבק יבש רטוב יתאים בעיקר למרצפות ומשטחים יבשים ורטובים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
ברזים לאמבטיה- שימושיים ודקורטיביים