ספרי תמונות מודפסים

1181 צפיות

זוכרים את הימים שבהם הדבקנו תמונות באלבום? נראה שהם חלפו מן העולם, ואולי גם זו לטובה מכיוון שהאלבומים הישנים והתמונות שבין דפיהם הצהיבו, התקלקלו והתפוררו. הזיכרונות שלכם ראויים ליחס טוב יותר. מן הצד השני, סביר מאד להניח שאלפי התמונות שאתם צוברים – יפות וחשובות ככל שיהיו – מצטברות על זיכרונות דיגיטליים של מחשבים, טלפונים חכמים ומצלמות. התמונות האלו יכולות ללכת לאיבוד בקלות, וקשה מאד למצוא את הסבלנות והזמן למיין ולשמור אותן. התוצאה: יש לכם זיכרונות יפים וחשובים שאתם מאבדים, ושבעתיד לא תהיה כל דרך לשחזר אותם. מה הפתרון למצב הזה? איך מוצאים את הזמן לטפל בנושא? הרי אם תשבו ותמיינו את התמונות פעם אחת, הן מיד יתחילו להצטבר מחדש. וכמו כן, עצם המיון לא מחזיר לכם את החוויה המהנה של דפדוף באלבום המשפחה ושימור התמונות משנה לשנה ומדור לדור.

משפחה בבריכה
משפחה בבריכה

אולי יצא לכם לראות אצל חברים ספר תמונות מושקע ומודפס – ממש כמו ספרי התמונות היוקרתיים שניתן למצוא בחנויות הספרים . הספר אולי נראה לכם יקר וקשה להפקה – עם עיצוב מהודר, קישוטים גרפיים, כריכה קשה והדפסה ברמה גבוהה. ובכן, תופתעו לגלות שהכנת ספר תמונות מושקע אונליין היא מטלה פשוטה ביותר –בוחרים את העיצוב, התמונות, מספר הדפים המבוקש ומשקיעים מעט זמן במערכת ידידותית להפליא של סידור התמונות ומיונן. גם המחיר שווה לכל נפש ואינו עולה על מחירי האלבומים הישנים. בקלות ובמהירות אתם תאחזו בידכם ספר מקסים שאפשר להקדיש אותו לנושא חשוב ומיוחד: השנה הראשונה של התינוק, החתונה, מסיבת בר המצווה או הטיול המקסים לחוץ לארץ.
אלבום שמתאים לטעמך
כמובן, אחד האירועים החשובים ביותר מבחינת הצילומים בשנים האחרונים הוא מסיבת בת המצווה, ושוב עוד יותר מכך – הפקת בוקים לבת מצווה שהפכו למשאת נפשה של כל נערה צעירה. החגיגה אינה שלמה בלי שהילדה תקבל בוקים לבת מצווה ברמת ההדפסה וההפקה הגבוהה ביותר. גם לצורך הזה מומלץ לבחור בספר התמונות המודפס, כי הילדה שלכם אולי עדיין אינה מודעת לכך – אבל החיים אינם מתחילים ונגמרים באינסטגרם. את האלבום הזה תוכלו להפיק בגודל וברמת הפקה גבוהה במיוחד, עם פתיחה נוחה של מאה שמונים מעלות וגיליונות נייר עבים ומושקעים.
בשורה התחתונה כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור נושא, לאסוף מקבץ תמונות יפות ומיוחדות ולגשת לאתר האינטרנט. כעת פועלים לפי ההנחיות הברורות של מערכת המחשב הידידותית ומגלים שסידור התמונות עבור הספר המודפס קל ופשוט בהרבה מהדבקתן באלבומים הישנים.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
קונדומים – הבחירה הנכונה
ספרי תמונות מודפסים