מערכת נוכחות מתקדמת לעסק שלכם

805 צפיות

העסק שלכם נשען על זמנם של העובדים: סביר מאד להניח שמשכורותיהם הם הסעיף הגבוה ביותר בדו”ח ההוצאות. כאשר אתם נאבקים עם תזרים המזומנים בכל חודש וחודש, מתסכל במיוחד לגלות דיווחים חסרים, מוטעים או מטעים על גבי דוחות הנוכחות. המעסיק חייב לדרוש מעובדיו אמינות ושקיפות מלאה כדי שיכול להיות בטוח שהמשאב היקר הזה מנוהל בצורה הטובה ביותר. חשוב לא פחות הוא המסר לעובדים עצמם שהמקום מנוהל בצורה מסודרת, ושנוכחותם חיונית לתפעולו. ממש כמו שהעובדים לא יסכימו לשלם במרכול על סחורה חלקית או פגומה, כך המעסיק שלהם מסרב לשלם על דיווחים לא ברורים או לא מדויקים. מן הצד השני, העובדים יכולים לטעון שטבעי ושכיח לשכוח להתנהל בצורה דקדקנית מול שעון הנוכחות, ושגם להם מפריע כאשר הדוחות חסרים או לא ברורים. מכל הסיבות הללו העסק שלכם חייב מערכת נוכחות ברמה הגבוהה והאמינה ביותר.

זמן להתקדם עם מערכת הנוכחות

למרבה המזל, בכל האמור בשעון נוכחות הקדמה משרתת את העולם העסקי היטב. מערכות הנוכחות המתקדמות והמפותחות כיום מציעות פתרונות לכל חשש או קושי. ראשית – ישנו החשש לקנוניה בין העובדים. במצב קיצוני זה עובד אחד מחתים את הכרטיס של חברו וכך קורה שעצם החתמת הכרטיס אינה מבטיחה למעסיק שהעובד אכן היה במקום העבודה בפועל. שעון נוכחות טביעת אצבע הוא פתרון ביומטרי שמבטיח שרק אדם אחד ויחיד בעולם יכול לחתום בשמו של העובד. פתרון מתקדם דומה הוא מערכת נוכחות שעושה שימוש בזיהוי פנים. נושא נוסף שעולה לעתים תכופות הוא עבודה מרחוק – נהגים, או שליחים, למשל – עשויים לעבוד בלי יכולת להחתים שעון. מערכות הנוכחות המתקדמות יאפשרו לכם לקבל מהם דיווח דרך הנייד, ואפילו לברר מה היה מיקומם בעת ההחתמה באמצעות מערכת הניווט שבמכשיר החכם שלהם. אל מערכות נוכחות מתקדמות ניתן להתחבר מכל מקום ובכל עת כדי לדווח ולשלוף מידע, בהתאם לרמת ההרשאה. בכך נענה צורך נוסף – האפשרות להוציא דיווחים עבור העובדים או ההנהלה בלחיצת כפתור.

לכל התכונות הנהדרות האלה ניתן להוסיף את התקשורת של מערכת נוכחות מתקדמת עם מערכות חישוב השכר שלכם. כך נחסך זמן רב ומיותר של הקלדות כפולות, טעויות אנוש אפשריות נמנעות, והמערכת תמיד מעודכנת בזמן אמת. שעוברים אל מערכת מתקדמת הכוללת שעון נוכחות טביעת אצבע בררו על איכות השירות של החברה המתחזקת את המערכת, שכן מערכות מן הסוג הזה דורשות גב חזק של חברה מובילה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
משפרים את בריאות המשפחה
מערכת נוכחות מתקדמת לעסק שלכם