מיתוג מחדש: איך לבחור חברת מיתוג?

670 צפיות

זה עתה הקמתם עסק חדש, ואתם מעוניינים להתחיל להשקיע בתהליך המיתוג שלו? ברור לכם שאינכם יכולים לעשות זאת לבד, ואתם מחפשים חברת מיתוג שתבצע אתהמלאכה לשביעות רצונכם? אתם וודאי מבולבלים עקב ריבוי חברות מיתוג שמציף את השוק, וזקוקים לכמה עצות שיסייעו לכם בבחירת חברת המיתוג המתאימה לכם.

 קבלו אותם: הטיפים החשובים ביותר בבחירת חברת מיתוג

  1. מיתוג חברות הוא לא משימה פשוטה, ולכן אתם תרצו להפקיד אותה בידיים המקצועיות והרציניות ביותר. כיצד תבדקו את מידת הרצינות של החברה? תבקשט לראות את תיק העבודות של החברה, ותבדקו לאילו לקוחות היא סיפקה שירות. אם רשימת הלקוחות המרוצים היא מרשימה, אין סיבה שגם אתם לא תהפכו להיות חלק מהרשימה הזו.
  2. וודאו, כי החברה שבה אתם מתכוונים לבחור לא מתייחסת אל תהליך המיתוג באופן טכני וקר, ועוסקת רק בעיצוב הלוגו או ביצירת כרטיס הביקור. הקפידו על כך שאנשי הצוות מגדילים ראש, ומגבשים טקטיקה ואסטרטגיית פעולה, שכוללות גם מחקר מעמיק ובדיקה של זירות המתחרים. במילים אחרות, מיתוג חברות הוא תהליך שאמור להיות אינטגרטיבי ומקיף, ולא צר, טכני ו”יבש”.
  3. חברות מיתוג מוצלחות צריכות להיות קשובות מאוד ללקוח וללכת “יד ביד” עם צרכיו. נכון שהלקוח מבין הרבה פחות בפרסום ובמיתוג בהשוואה לנציגי החברה, אך אין ספק כי הוא מכיר הכי טוב את העסק שלו ואת המוצרים שהוא מציע. לכן, חשוב שנציגי החברה יהיו פתוחים, יקשיבו לכם ולא רק ינסו לכפות עליכם את האג’נדה המקצועית שלהם.
  4. לא כל חברת פרסום מתמחה בנישה של מיתוג וכדאי לזכור את זה! רבים מאיתנו נוטים לבלבל בין המושגים “מיתוג” ו”פרסום”, על אף שקיימים הבדלים ברורים ביניהם. אם אתם פונים לחברה שמציגה את עצמה כחברת פרסום, וודאו שעל הצוות שלה נמנים אנשי קריאייטיב ומעצבים גראפיים, וכי היא עוסקת בתחום של מיתוג בפרט.

להיפגש פנים מול פנים עם נציגי החברה שאמורה לבצע את העבודה

רצוי שלא לבחור את החברה רק על סמך שיטוט אינטרנטי. היפגשו עם נציגי החברה שעשתה עליכם רושם ראשוני חיובי, בדקו את מידת הכימיה שתיווצר בין שני הצדדים, בחנו אם אתם מרגישים נוח להציג את רצונותיכם וקבלו את ההחלטה הנכונה לכם. אם תרגישו באוויר אנרגיה טובה בעת פגישת ההיכרות עם נציגי החברה, בהחלט יכול להיות שהגעתם למקום הנכון.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מסעדות מומלצות בתל אביב – העיר הלבנה
מיתוג מחדש: איך לבחור חברת מיתוג?