מה זה מזרון ויסקו?

628 צפיות

אם אתם מתעניינים ברכישת מזרון חדש, בוודאי נתקלתם במונח של מזרון ויסקו, ולא הבנתם על מה מדובר. ובכן, במסגרת מאמר זה נסביר בקצרה אודות מזרון זה והיתרונות הבולטים שלו.                                                            bed in a hotel number

ויסקו הינו חומר שדומה מאוד לג’ל ונודע במאפיינים האלסטיים שלו. מעניין לציין שהויסקו פותח לצרכיה של סוכנות החלל האמריקאית (נאס”א), אך עד מהירה החלה תעשיות שונות לנצל את היתרונות הרבים שלו, וכך תעשיית המזרונים עושה בו שימוש לצורך יצירת מזרון ללא קפיצים.

מבחינת התחושה, מעניקים מזרוני ויסקו הרגשה אוורירית ומפנקת, שכן הם מתאימים עצמם מייד לגוף האדם ששוכב עליהם. הויסקו הינו חומר בעל תכונה מיוחדת המאפשרת לו לקלוט את חום הגוף וכך לפזר את המשקל ואת הלחצים שמפעיל הגוף כנגד המזרון. כלומר, הויסקו – שממוקם בחלקו העליון של המזרון – “לומד” את הגוף שלכם, יוצר עבורכם את תנוחת השכיבה האופטימלית ואף “זוכר” אותה. התוצאה היא תנוחה אנטומית מעולה ונוחה לגוף, שמעניקה תמיכה מושלמת בכל הרווחים והקימורים של הגוף. זכרו שהגוף שלנו אינו ישר כמו סרגל ואינו סימטרי, ולכן רק מזרון ללא קפיצים יכול להתאים את עצמו באמת לצורת הגוף. מסיבה זו מזרוני ויסקו מומלצים במיוחד לסובלים מבעיות גב שונות.

יתרון בולט נוסף של מזרון זה הינו ההתאמה לכל הסוגים של תנוחות השינה האפשריות – אתם אוהבים לישון על הגב, על הצד או על הבטן? – המזרון הזה יעשה עבורכם את העבודה בכל מצב שתבחרו. ואם לא די בכך – אתם בוודאי מכירים את התופעה המוכרת של תזוזת מזרון קפיצים עם כל תנועה של מי שישן בו עמכם. לא זה המצב לגבי מזרוני ויסקו – למעשה, לא תרגישו בכלל שבני זוגכם התהפכו או קמו.

בדומה למזרונים אחרים, גם את מזרוני הויסקו אפשר לקבל בדרגות קושי שונות וברמות צפיפות שונות, כדי לענות לטעם שלכם. יש אנשים שאוהבים “לשקוע” במזרון, בעוד אחרים מעדיפים מזרון נוקשה וקשיח שכמעט ואינו שוקע. כך או כך, המזרון ישמור על התכונות המיוחדות שלו שתיארנו לעיל וגם בדרגה הקשיחה שלו הוא ימשיך להעניק את תחושת האלסטיות המפנקת.

עוד חשוב לציין את העמידות הגבוהה של מזרוני ויסקו לאורך זמן, בהשוואה למזרוני קפיצים מכניים, שנשחקים עם השימוש ועם הזמן ומחייבים תיקון או החלפה.

אין לכם מה להפסיד – קחו לניסיון מזרון ויסקו ותנו לו צ’אנס. אחרי מספר לילות על המזרון הזה, תגלו שאין שום סיכוי בעולם שאתם חוזרים למזרון הקפיצים הרגיל.

 

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מי הוא האורולוג