מדוע חברות טלמרקטינג יותר יעילות?

902 צפיות

כולנו כבעלי עסקים בשלב זה או אחר החלטנו לשמן ולחדד את אגף המכירות שלנו, הרי ברור לכולנו כי אגף המכירות הוא האחראי על הכסף ועל ההכנסות שלנו בסופו של יום. אגף מכירות איכותי ידע להעמיד את העסק איתן בפני איומים ומשברים גדולים מאוד. לחברות ועסקים רבים בישראל קיים צורך לביצוע טלמרקטינג כחלק מאגף המכירות שלהם, הטלמרקטינג הוא תת תחום בעולם המכירות שבו נדרשת מומחיות גדולה מאוד, וכמובן הרבה ניסיון ולא רק של הנציגה אלא גם של מנהלת המוקד על מנת לעמוד ביעדים נדרשים ובעצם לייצר מכירות של אמת, בואו נבין את הסיבות, הכשלים של מרבית העסקים והגופים ומדוע מומלץ בחום לקחת את זה למיקור חוץ.

מהם חברות הטלמרקטינג?

חברות טלמרקטינג הינם חברות המציעות שירותי מוקדנית עבור ביצוע טלמרקטינג שזוהי בעצם שיחת מכירה טלפונית. ישנם בחוץ מספר לא קטן של חברות מוקד המספקות שירותי טלמרקטינג לעסקים בצורה של “על הדרך”. צורה מסוג זה היא איננה יעילה, וגורמת לכשלים רבים, הרי נציגה שאיננה בעלת ניסיון ספציפית במכירות והכשרה סםציפית לגבי העסק אותו היא צריכה למכור איננה יכולה להסב עצמה למכירות ובאמת להצליח למכור ולהביא תוצאות, טעות מסוג זה עלולה ליצור לעסק הוצאות מיותרות עבור הכנסות שאינן גבוהות, טעות אסטרטגית.

לכן טיפ מספר 1: קריטי מאוד לבחור חברות טלמרקטינג כמו expert-marketing המתמחות ספציפית במכירות ולוודא כי לבעלי החברה או לאחראית המוקד יש ניסיון בהצבת יעדים ומכירות, ולא בשירותי מוקד בלבד, שכן עולם המכירות מורכב בהרבה משירותי מוקד ספציפיים.

כיצד לבצע סלקציה מבין החברות השונות ושירותי הטלמרקטינג?

כמו שהזכרנו ישנם גופים רבים אשר אינם מתמחים במתן שירותי טלמרקטינג והם בעצם באים יותר מעולם המוקדנות ושירותי הנציגים לעסקים. חברת טלמרקטינג תהיה בעלת:

  1. מנהל\ת מוקד טלמרקטינג איכותית ובעלת ניסיון מעולם המכירות – המנהלת תדע להציב את היעדים ולפקח על הנציגות עצמן, ותהיה בקשר יומיומי איתן.
  2. נציגות איכותיות – נציגה איכותית היא בעלת ניסיון קודם מוכח במכירות ולא נציגה של מוקדנות שהסיבו אותה למכירות, האמת? שתצטרכו לבדוק בעצמכם את יכולת המכירה שלה כי לסמוך על הצד השני קצת קשה.
  3. עמידה ביעדים – לחברות טלמרקטינג איכותיות יהיו יעדים וצפי עתידי לגבי המשך הפעילות.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
כיצד מעצבים מטבחי יוקרה במחיר זול
מדוע חברות טלמרקטינג יותר יעילות?