מדבקות – עוד דרך להצלחה

773 צפיות

עוד כשהיינו ילדים, לימדו אותנו שבשביל להצליח צריך להשקיע, והרבה. אז זהו, שבעולם השיווק והפרסום, קיימת דוגמא נפלאה לכך שלפעמים, רק לפעמים, ההצלחה מגיעה בקלות. תכירו את שיווק המדבקות – שיטת פרסום יעילה ונוחה, המתאימה לעסקים קטנים וגדולים כאחד, ואשר אחרי עשרות שנים של הצלחה מעבר לים, הגיעה לישראל, ובגדול. כיום, המדבקות הינן חלק בלתי נפרד מהעוגה השיווקית של עסקים רבים.

אחרי שתם לו כמעט לגמרי עידן ה”סטיקרים” על המכוניות, שבעיקרו מסרים פולטיים ומפלגתיים, הגיע העידן החדש והנפלא שמפרסם כל דבר באמצעות מדבקות – החל מהרצאות ומפגשים, דרך חנויות ועסקים ועד לשירותים אינטרנטים רבים. בעלי חברות ועסקים התאהבו בקונספט המדבקות מכמה סיבות, אשר בראשן העובדה כי אין באמת מה להפסיד בשימוש בהן. העלויות נמוכות במיוחד, וגם אם מסיבות כאלו ואחרות ההפקה לא הצליחה, לא נגרם כמעט כל נזק. גם העובדה כי ניתן “להתפרע” בקריאייטיב יצירתי מושכת אנשי עסקים רבים, בניגוד לעיתונות היומית, לשלטי החוצות ולתקשורת האלקטרונית, בה גבולות היצירה ברורים הרבה יותר. תוסיפו לכך את מהירות ההפקה (החלטתם היום על מדבקות? כבר בעוד יומיים שלושה, אלפים יכולים להיות מופצים ברחבי הארץ), והרי לכם כל הסיבות למה כדאי לבחור דווקא במדבקות

הדרך למדבקות מנצחות

בבחירת בית דפוס אשר ידביק אתכם לצמרת העסקית, חשוב לבדוק את טיבו ולא לבחור באופן אקראי. בררו לגבי ניסיונו בתחום המדבקות, מה לוח הזמנים בהם הוא יוכל לעמוד, באילו חומרים ומכונות הוא משתמש (פערי האיכות משמעותיים ביותר. אל תזמינו מאות מדבקות לפני שביקשתם וקיבלתם דוגמא לבית) האם הוא יכול לעמוד בכמויות בהם אתם מעוניינים וכו’.

מבחינת הנראות ותוכן המדבקה, חשוב להקפיד על כל פרט, עיצובי ומילולי, קטן כגדול. הנה כמה עצות מועילות: התרכזו במסר אחד חד וברור. אל תתברברו בין כמה מסרים שונים, זה יוצר חוסר הבנה וחוסר אמון אצל הנמען. הוסיפו בהתאם לצורך אלמנטים גרפיים אך לא באופן מוגזם. מדבקה טובה היא כזאת עם 2-5 מילים, לוגו קטן, צבעים מתאימים לאופי העסק / השירות וקהל היעד ודרכי התקשרות, אם צריך. זכרו – מדובר במדבקה, לא בפלייר. כמה שפחות, יותר טוב, כל עוד המסר נקלט והופנם. גם האופן שבו תגענה המדבקות ללקוחות הפוטנציאלים שלכם משמעותית מאוד. נמליץ בחום להתייעץ לגבי כל אלמנט ותחום בו הבנתכם לוקה בחסר. מדבקות יכולות לחולל קסמים של ממש אם משתמשים בהם נכון. אם טרם הצטרפתם ל”משפחת המדביקים”, זה הזמן… בהצלחה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הובלות במרכז – לכל דורש
מדבקות – עוד דרך להצלחה