לתת בלי להתבלבל

1567 צפיות

מאוד כיף להתארח אצל מכרים בחגים, או בנסיבות חברתיות שונות כמו חנוכת בית למשל. פחות כיף לחשוב על מה אפשר לתת בתור מתנה למארחים. אנחנו רוצים להימנע ממתנות בנאליות ומצד שני מעוניינים לתת משהו פרקטי. שוב לתת סט צלחות? כוסות או נרות? התשובה היא כן. בהחלט ניתן לצלוח את מחסום הבנאליות אם רק בוחרים את הפריט הנכון.

 

איך מייצרים את המתנה?

חשבתם פעם על איך מיוצרים נרות או צלחות? אם מדובר בכלים שונים שנמצאים בחנות לעיצוב הבית, אנחנו יכולים לתאר לעצמנו כי מדובר במפעל כלשהו. מתנה אשר ניתנת מעומק הלב היא מתנה שגם דרך הייצור שלה היא ייחודית. יש כיום הרבה מוסדות לאנשים עם צרכים מיוחדים או אנשים שעוברים שיקום, שכחלק מהעבודה שנעשית בהם, הם גם מייצרים נרות, צלחות וכלים שונים לעיצוב הבית. המתנה אותה אתם קונים היא למעשה תרומה אשר חוזרת לאותו מוסד או עמותה ובכך מאפשרת את המשך קיום הפעילות הברוכה. כך הרווחנו פעמיים: גם קנינו מתנה ייחודית לאנשים שאנחנו אוהבים וגם נתנו תרומה חשובה.

 

לחשוב גם על קיימות

חלפו הימים בהם מתנות העשויות מחומרים ממוחזרים היו נחשבות למשהו זול ולא אסתטי במיוחד. אם אתם מחפשים נרות או צלחות כדי לתת במתנה, קחו בחשבון גם את האופציה הסביבתית. פריטי עיצוב לבית אשר עשויים מחומרים ממוחזרים יכולים להיראות נהדר ולהיות מאוד שימושיים. שיטות היצירה הפכו יותר משוכללות בשנים האחרונות וממש לא מדובר רק על מיחזור של נייר. חומרים נוספים הצטרפו לחגיגה ובהחלט ניתן לרכוש חפצים שונים שגם נראים מעולה והם גם בעלי אמירה סביבתית. ממילא כולנו אוגרים חפצים וקונים יותר ממה שצריך לעתים, כאן יש הזדמנות לעשות משהו טוב גם לכדור הארץ.

 

להסתכל על העטיפה

נכון שאמרו לנו לא פעם ולא פעמיים לשפוט את הספר לא רק על פי הכריכה שלו? אז זהו, שיש מצבים שבהם עטיפה מהממת היא רק הקדימון למתנה עוד יותר מהממת. גם אם רכשנו פריטים שגרתיים כמו עציצים, צלחות, כוסות, מפיות או נרות, אם תעטפו את המתנה בצורה יצירתית ואסתטית תגלו עד כמה כיף יהיה לצד השני לקבל את המתנה הזו. חנויות שונות מציעות שירות של עטיפה וניתן למצוא יותר ויותר חנויות לעיצוב הבית אשר החלו לעטוף את הפריטים בצורה מאוד ייחודית ונאה. ואפשר כמובן לרכוש חומרי עטיפה למתנות בכל חנות שמציעה חומרי יצירה – ולנסות לעשות זאת בעצמכם. נכון, יתכן ומקבל המתנה לא יתרשם כמוכם מהעטיפה שלה, אך שווה לנסות. עוד טיפ חשוב בנושא עטיפת מתנות הוא לארוז את המתנה בצורה שבה העטיפה אינה נקרעת או נהרסת כשפותחים אותה. כך מקבל המתנה יכול לקבל קופסה מעוצבת ושימושית או שקית בד צבעונית ומיוחדת, והרי לכם שתי מתנות באחת.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
איך מכינים עוגת יום הולדת?
לתת בלי להתבלבל