כל מה שצריך לדעת על לימודי עיצוב שיער

805 צפיות

 

ענף עיצוב השיער הולך ותופס את מעמדו כאחד מהמקצועות המאתגרים, היצירתיים והמתגלמים ביותר בשוק העבודה המקומי. במידה וגם אתם ניחנתם ביד בעלת כשרון לתחום ובלא מעט מחשבה יצירתית, אנו מזמינים גם אתכם לדעת הכול על לימודי עיצוב שיער.

לימודי עיצוב שיער מיודעים לכל אחד ואחת מביניכם המעוניינים לרכוש השכלה מקצועית בענף וביום מן הימים להשתלב בענף עיצוב השיער המקומי או הבינלאומי. מי יודע, אולי מישהו מבינכם הוא יהודה מזרחי ספר בינלאומי הבא…לימודי עיצוב שיער מתקיימים כיום במספר מכללות העוסקות בתחומי היופי, הטיפוח והאסתטיקה הפועלות ברחבי הארץ. מכללות אלו מציעות לכם מספר מסלולי לימוד מוכרים הנמצאים בפיקוח מקצועי של משרד הכלכלה, כאשר רוב מסלולי הלימוד בתחום עיצוב השיער נמשכים בין ארבעה לשישה חודשים.  בצוות המורים ברוב המסלולים המובילים ללימודי עיצוב שיער, תוכלו למצוא ספרים וספריות מקצועיים בצוות המורים, ובחלק מהמקומות תזכו גם לביקור במספרות מובילות בישראל כחלק מתכנית הלימודים, לרבות, מפגש לימודי באחד מכוני עיצוב השיער המפורסמים ביותר בישראל המספרה של יהודה מזרחי הממוקמת בכיכר המדינה-תל אביב. רוב מסלולי הלימוד מתקיימים במתכונת לימודי ערב, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מהסטודנטים לעבוד במשרה חלקית או מלאה במקביל ללימודיהם.

לימודי עיצוב שיער –תכנית הלימודים

לימודי עיצוב שיער כוללים בתוכם מגוון רחב של נושאי לימוד כגון: תספורות נשים, גברים וההבדל ביניהם, היכרות עם סוגי השיער השונים ושיטות הטיפוח השונות, תסרוקות כלה, היכרות מעמיקה עם יסודות כימיים של צבעי שיער, סוגי תסרוקות ותספורות, עבודה עם תכשירים, התאמת תסרוקות ותספורות לפני מבנה הפנים וסוג השיער ונושאים נוספים הקשורים לניהול ושיווק מספרות ומכוני עיצוב שיער.

הקורסים היוקרתיים ביותר בתחום לימודי עיצוב שיער נמשכים בין חצי שנה לשנה, והם כוללים היכרות מעשית עם ענף עיצוב השיער בישראל ועם האושיות המובילות ביותר בענף כגון יהודה מזרחי ספר בינלאומי. קורסים אלו משלבים בתוכם סדנאות, תרגולים מעשיים וביקור במספרות ובמכוני עיצוב ידועים ומובילים במדינה דוגמת המספרה של יהודה מזרחי. עם סיום אחד מהקורסים ללימודי עיצוב שיער, תוכלו לרכוש ניסיון התחלתי במסגרת סטאז’ קצר אותו תקיימו באחת מהמספרות לעיצוב שיער באזור מגוריכם, ולאחר מכן, תוכלו לפתוח בקריירה חובקת עולם המאפשרת לטובים שביניכם להיות שותפים לעיצוב שיער במגוון רחב של הפקות אופנה וטלוויזיה בארץ ובחו”ל. כמו כן, תוכלו לבחור במסלולי קריירה עצמאית ולפתוח לעצמכם מספרה קטנה הנושאת את שמכם.

 

אם ניחתנם בחוש יצירתי מפותח במיוחד ואם עולם האסתטיקה הוא חלק בלתי נפרד מכם, אם עבורכם השיער הוא אביזר אופנתי של ממש, ואם אתם שואפים להתנסות וליצור תסרוקות ותספורות ייחודיות ולמצב את עצמכם בחוד החנית של קובעי טרנדים בעולם האופנה – הגעתם למקום הנכון. ענף עיצוב השיער המקצועי הינו תחום אומנותי לכל דבר; מכתיב אופנה, דורש מיומנויות רבות, ובדרך כלל מבטיח לעובדים בו עבודה מעניינת ושכר גבוה. מעצבי השיער זוכים כיום לתהילה יוצאת דופן בעולם האופנה, שכן הם אמונים על יצירת מראה עדכני, צעיר ורענן עבור דוגמניות, סלבריטאים ומובילי דעת קהל שונים. הביקוש לאנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום צובר תאוצה בשנים האחרונות, ומכללות רבות מציעות מסלולי לימוד מקיפים בתחום, שיעניקו לכם את מירב הכלים והמיומנויות להשתלבות קלה ומהירה בשוק העבודה השוקק בענף.

בין אם תבחרו לפתוח מספרה עצמאית כיזמים, ובין אם תעדיפו לעבוד כשכירים בעסק יוקרתי לעיצוב שיער, לימודי ספרות במכללות יעניקו לכם את מלוא הידע הדרוש להצלחה. קורסי הלימוד האיכותיים בתחום, שזורים בהתנסויות מעשיות במסגרתן תעצבו שיער ללקוחות אמיתיים ותוכלו לרכוש ניסיון מעשי כבר במהלך הלימודים. אז למה אתם מחכים? בואו להגשים חלום ולממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בכם. בואו לקרוא אודות קורס ספרות ועיצוב שיער במכללות המבילות בישראל.

ראש הטופס

 

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מערכת נוכחות מתקדמת לעסק שלכם
כל מה שצריך לדעת על לימודי עיצוב שיער