כך תבחרו את החופשה המושלמת

987 צפיות

חופשה בצימר היא אחד הדברים המהנים בקיץ בישראל. אפשר לבחור מתוך צימרים מומלצים וללכת על צימר פשוט בלי הרבה תוספות, ואפשר לבחור גם צימרים עם בריכה פרטית. כל אחד מהם מבטיח חוויה אחרת. הדבר המשותף לשניהם הוא הדרך בה נבחר את הצימר ואיך נדע להתאים את הצימר בדיוק למה שאנחנו צריכים ולשאיפה שלנו בחופשה הקרובה. כך תעשו את זה בקלות.

חופשה משפחתית קייצית

יותר ויותר משפחות מעדיפות לנפוש ביחד, כאשר כבר לא מדובר במשפחה הגרעינית בלבד. חופשה משפחתית בהרכב מלא ומורחב הפכה להיות אחת מהאופציות הפופולאריות. במקום לטוס קבוצה גדולה של אנשים ליעד בחו”ל, תוכלו לבחור צימר מתוך מגוון צימרים מומלצים באתרי הנופש השונים. לסוג כזה של חופשה מתאימים צימרים עם בריכה פרטית. הבריכה משמשת אך ורק את מי שמתארח בצימר המסוים הזה, ומאפשרת לילדים וגם למבוגרים הנאה מושלמת. כך גם מתאפשרת גמישות רבה יותר: מי שלא מתחשק לו להתפנק בחדר או לצאת לפעילות כלשהי בחוץ, יכול ליהנות מהשהות בבריכה ולבלות את הזמן בטבילות קצרות או ארוכות. זהו היבט חשוב, במיוחד כאשר כמות רבה של אנשים נוסעת יחד למקום מסוים. צימרים עם בריכה פרטית יתאימו גם למסיבות עם חברים, כמו למשל  מסיבת רווקות. צימרים מומלצים למסיבת רווקות יהיו בהחלט כאלה אשר מתלווה אליהם בריכה פרטית.

 

לבחור את האזור המושלם

התפיסה הרווחת בעבר הייתה כי צימרים מומלצים נמצאים בעיקר בצפון הארץ, באזור הגליל ורמת הגולן. למעשה, כיום ניתן למצוא צימרים מסוגים שונים כמו צימרים בסגנון בוטיק או צימרים עם בריכה פרטית גם בכל רחבי הארץ. הדרום הפך גם הוא להיות אזור תיירותי בולט, ויש לא מעט צימרים מומלצים באזורים מבודדים עם נוף מהמם. לכן, כאשר אתם מחפשים צימר לחופשה רומנטית, משפחתית או לבילוי עם חברים, שוווה לפתוח קצת את הראש לאזורים חדשים שאולי לא הכרתם. אם אתם דווקא לא מתגוררים באזור הצפון ורוצים לגלות אותו, צימרים בצפון הארץ יהיו התשובה. מגוון מקומות בצפון מציע אירוח בצימר, וחוויה מהנה ומפנקת למי שמגיע מאזורים מרוחקים של המדינה. חשוב לקחת בחשבון בין אם נוסעים צפונה או דווקא דרומה, את מזג האוויר הצפוי בזמן השהות שלכם. מי שאוהב חופשת חורף מפנקת בצימר, כשהגשם מתדפק בחלון, יהנה מאוד מנסיעה לצפון הארץ בחודשי החורף.

 

לבדוק את האטרקציות

אם לא מתחשקת לכן חופשת “בטן גב” ואתם רוצים לחוות קצת מהאזור שבו אתם שוהים, תצטרכו לעשות בירור קצת יותר מקיף לגבי צימרים מומלצים באזור אליו תבחרו לנסוע. צימרים עם בריכה פרטית יכולים להעניק חוויה מהנה, עבור מי שרוצה בכך. יש אנשים שיעדיפו צימר בלי בריכה, ובלבד שתהייה להם גישה לאטרקציות ולבילויים שהאזור מציע. כדאי לבדוק במקום בו אתם מתכננים להזמין צימר, האם יש מסלולי טיול מעניינים, סיורים במקומות מיוחדים או כל דבר אחר שיכול להוסיף לחוויה. אם אתם נוסעים בקבוצה גדולה, חשוב לקחת בחשבון אילוצים של אנשים שונים, ילדים או מבוגרים ולבחור עבורם פעילות מתאימה.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מתכוני בריאות מפנקים לקיץ
כך תבחרו את החופשה המושלמת