כיצד נעצב לנו טבעת יהלומים מושלמת

954 צפיות

על אף הנטייה הרווחת של מרבית הציבור כיום לזהות כל טבעת יהלום עם טבעת אירוסין, למעשה טבעות יהלום אינן מיועדות באופן בלעדי רק עבור הצעות אירוסין. טבעת משובצת יהלום יכולה גם להגיע במסגרות אחרות ושונות כמו למשל במסגרת ציון מאורע חגיגי ומשמעותי מאד עבור האישה לה אתם מעוניינים להעניק את הטבעת, או סתם במטרה להפגין את אהבתכם הגדולה לבת זוגתכם. כיום יהלומים מגיעים בשלל עיצובים ובצורות שונות של שיבוצים, כאשר בכל המקרים אבן היהלום מהווה סמל מובהק לאות הערכה כבוד ואהבה.

מה המשמעות הסמלית של טבעת היהלום?

ניתן להביא לדוגמא את טבעת היהלום המכונה גם infinity ring אשר כשמה כן היא, מגיעה בצורה של סמל האינסוף לאות ציון אהבתם האינסופית כלפי האישה שלצידה בחרתם לחיות. כמו כן ישנה טבעת המגיעה בשיבוץ של שלוש אבני יהלום, כאשר כל אחת מהן באה לסמל את העבר, ההווה והעתיד שלכם כבני זוג. על אף שלפלח די גדול בציבור ישנה נטייה להתייחס למחיר כאל פקטור המשקף את ערכה הסנטימנטלי של הטבעת, חשוב לציין שישנן עוד מספר דרכים נוספות שיוכלו לשמש כביטוי כנה וגלוי לאהבתכם.

מה החשיבות של התקציב במסגרת רכישת טבעות יהלום?

במידה ואין ברשותכם את מלוא האמצעים הכלכליים הנדרשים לרכישה של תכשיטי יהלומים בעלי אבן יהלום גדולה ומרשימה, בהחלט ניתן לקנות טבעת עם יהלום אחד בלבד בגודל סטנדרטי כאמצעי נהדר לבטא את המסר שברצונכם להעביר לאישה שעתידה לענוד את אותה הטבעת. למעשה אין זה משנה מה הגודל של היהלום, ומהי הכמות שלהם, כל עוד הטבעת מגיעה בעיצוב מרשים אשר משווה לה חן יופי ויוקרה, הרי שתוכלו למצות את המקסימום מהתקציב שלכם, גם אם הוא איננו גדול במיוחד.

כיצד לעצב טבעת יהלום באופן אישי?

כיום כמות די גדולה של רוכשי טבעות יהלומים מעדיפים לעשות זאת דרך הזמנה אישית שתוכל להתאים לאופי הייחודי של האישה אליה מיועדת הטבעת. עיצוב טבעת יהלום בהתאמה אישית תוכל לרגש בצורה יוצאת מגדר הרגיל את בת זוגתכם או האישה שברצונכם להעניק לה את הטבעת, וזאת מכיוון שמדובר בהשקעה אישית מאד אשר תוכננה בהתאם לתכונות המייחדות את אופייה וסגנונה של האישה. עיצוב אישי של טבעות עם יהלום יתחיל עם בחירת היהלום ורק לאחר מכן ניתן יהיה לבחור טבעת תואמת לעיצוב של האבן.

מהו הטעם האישי של בת זוגתכם?

טרם אתם מתחילים לעצב את טבעת היהלום, מומלץ מאד לבצע חקר מעמיק אודות האישה שעתידה לענוד את אותה הטבעת. במהלך החקירה הזו רצוי שתוודאו מה מאפיין בצורה הבולטת ביותר את טעמה האישי של בת זוגתכם, מהם החלומות והשאיפות שלה בכל הנוגע לתכשיטים שהיא עונדת וכיוצא בזה. אחת מהדרכים המומלצות ביותר לוודא זאת הינה על ידי בחינת תכשיטיה האחרים והמועדפים של בת הזוג. נניח ומרבית תכשיטיה של בת זוגתכם הם מכסף, אולי כדאי לכם לשקול רכישה של טבעת מזהב לבן או מפלטינה.

טבעות יהלום מגיעות כיום בשלל עיצובים, חלקם מסורתיים יותר וחלקם פחות. במידה ואתם מעוניינים בעיצוב לא שגרתי, תוכלו לבחור שילוב של אבני יהלום צבעוניות כאלטרנטיבה נהדרת לעיצוב המסורתי והסטנדרטי של טבעות משובצות יהלום.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
טבעות אירוסין – אין בחירה יוקרתית יותר מיהלומים!
כיצד נעצב לנו טבעת יהלומים מושלמת