טיפול בצלוליט – כל מה שרציתן לדעת

610 צפיות

אותה רקמת השומן המפריעה לרבים כל כך הינה למעשה הצטברות שומן תת עורית. הצטברות זו מקנה לעור מראה של קליפת תפוז והופכת אותו לפחות סקסי, פחות חלק ויותר מבוגר. הודות לטכנולוגיות הרבות הקיימות בתחום ניתן למצוא אפשרויות שונות לטיפול בצלוליט ולהצליח להפחית אותו או להעלימו כליל.

הצלוליט הינו בין התופעות הנפוצות ביותר בקרב נשים. לא פחות מ- 90% מהנשים סובלות מצלוליט באזורי הגוף השונים.  אמנם גם גברים לוקים בתופעה, אולם ברמות נמוכות בהרבה. הצלוליט מתרכז באזורים מרכזיים כגון ישבן וירכיים, הבטן והזרועות. למעשה, כמעט ואין אישה בוגרת שאין לה צלוליט בירכיים.

 

כיצד נגרם הצלוליט?

הצלוליט הינו תופעה הנגרמת כאשר זרימת הדם וניקוז הרעלים באזורים מסוימים של הגוף אינם פועלים כראוי. מצב זה מביא לקולגן המצוי בין התאים להתעוות ולחדור אל תוך התאים עצמם. בעקבות כך התאים הופכים גדושים ונצמדים אל פני העור. מצב זו נראה כמעין קליפת תפוז וידוע בתור הצלוליט.

לצלוליט סיבות רבות אולם עד היום לא נמצאה הסיבה הברורה ביותר להיווצרותו. מחקרים רבים בודקים אפשרויות שונות של גורמים להיווצרות המחלה ובין הגורמים ניתן לציין את מערכת ניקוז הרעלים, הצטברות הנוזלים ועוד. יחד עם זאת, עדיין לא נמצאה התרופה הוודאית לצלוליט. אף על פי שלא נמצא פתרון ממשי לתופעת הצלוליט הקוסמטיקה והרפואה הצליחו לטפל בבעיה בהצלחה.

בין הטיפולים המיועדים להעלמת הצלוליט ניתן למצוא משחות שונות, תרופות אותן יש ליטול דרך הפה, אימוץ אורח חיים שונה, עיסויים וכן טיפולים אסתטיים שונים.

 

שינוי אורח החיים

שינוי אורח החיים הינו למעשה תפנית מבורכת עבור אלו המגלים צלוליט וגם עבור מי שלא. דיאטה דלת שומן ומלח, ביצוע פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים מנוהל ניתן לצמצם משמעותית את הופעת הצלוליט על גבי הירכיים והידיים, הבטן ושאר אזורי הגוף.

 

עיסויים רפואיים

עיסויים רפואיים שונים הממריצים את הדם נועדו לשפר את המראה ואת זרימת הדם. עיסויים כגון עיסוי לימפטי יכולים לשפר משמעותית את זרימת הדם ולהביא לירידה בהופעת הצלוליט. במקרים רבים העיסוי מלווה בתכשירים ובמשחות  שונות אותן מורחים על גבי העור. את הטיפול יש לבצע אחת לשבועיים ולחזור עליו בעת הצורך. כמו כן ניתן להוסיף לטיפול משחות  שונות אותן אפילו ניתן למרוח בבית. חשוב לציין כי טיפולים אלו יעילים למשך תקופה מוגבלת.

 

הסרת צלוליט באמצעים מתקדמים

הסרת צלוליט הינה טיפול המתבצע על ידי מכונה מיוחדת כאשר הבסיס לטיפול מזכיר כוסות רוח. הטיפול באמצעות המכשירים הינו חוויה נעימה הנמשכת כ-35 דקות. הודות לעיסוי הייחודי הטיפול במכשיר מחדש את רקמת העור ומזרז את סילוק הרעלים. הטיפול מתבצע מדי כמה שבועות באופן רציף ומביא לתוצאה נאה.

 

מכשירים להסרת צלוליט

המכשירים הקיימים כיום ומשמשים להסרת צלוליט ממריצים את הדם ומנקים את הפסולת. באופן זה הצלוליט מתנדף. הטיפולים מבוצעים באמצעות קרני אולטרה סאונד או לייזר כאשר הקרניים אחראיות לחימום השכבה התת עורית.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
בדי ריפוד – סיפורי בדים