טיול משפחות עם טיולון- כיף לכל המשפחה

626 צפיות

טיולים מהווים חלק חשוב מחייה של משפחה. אנשים רבים אוהבים לטייל ו”חורשים” את הארץ עוד בהיותם צעירים, לא מוותרים על אהבתם לטיולים גם לאחר שהם מקימים משפחה ומעבירים את אהבתם הלאה. ילדים רבים מחכים כל השבוע לטיול של יום שבת, טיול בו יוכלו לצפות בנוף מקסים, לשחק ולפרוק אנרגיות בטבע וגם לערוך פיקניק עליו לא יסכימו לוותר. גם התינוק אוהב מאוד טיולים וכאשר הוא כבר יושב, טיול בטיולון לתינוקות הוא בילוי נהדר עבורו ועבור כל המשפחה.

יתרונות הטיולון עבור התינוק

טיולים תורמים לכל המשפחה אך עבור התינוק הם חשובים שבעתיים. הגיל בו התינוק יושב הוא גיל בו הוא מתחיל ואף מוכן “לבלוע” את העולם. פעמים רבות הוא מראה בבית עצבנות אך ברגע שיוצאים לטיול התחושה שלו משתנה לגמרי, ומשכיחה ממנו את העצבנות הזאת. בזמן הטיול נגלים לנגד עיניו מראות חדשים, תנועה ופרטים רבים המעוררים את סקרנותו. מלבד זאת, האויר הצח והשמש החשובה כל כך לילדים בגדילתם בשל ויטמין D המסופק ממנה מרעננים אותו. הטיול והטלטולים העדינים מסייעים לו להרדם. עייפות היא אחת הסיבות המרכזיות לעצבנותו של תינוק. כך כל המשפחה חוזרת עם מלאי של אנרגיות מחודשות, כולל התינוק.

פארקים- טיול בטבע מבלי לצאת מהעיר

אם אתם משפחה חובבת הליכה ומסלולים מאתגרים, כל עוד התינוק בטיולון תצטרכו להוריד הילוך. עם זאת, ישנם מקומות רבים בהם יש שבילי הליכה. ראשית, הפארקים הנמצאים בתוך או בשולי הערים. בפארקים כמו הפארק הלאומי רמת גן או פארק הירקון במרכז לדוגמה הם מקומות המשכיחים מכם את העובדה שאתם נמצאים במרכז העיר. סביבכם המראה הוא ירוק, ישנם פארקים עם אגם במרכזם ובתוכו עופות מים. אם אינכם מעוניינים בנסיעה ארוכה פארקים הם מקום אידיאלי. העיריות השונות מודעות לכך ורמת ההשקעה בפארקים עולה.

לצאת אל היער

בין אם אתם במרכז, בצפון או בדרום, לכל אחד מן האזורים יש אזור מיוער. הצפון עשיר ביערות בהם ניתן לערוך פיקניק: בכרמל או בגליל. במרכז ישנו יער בן שמן ובדרום יש את יער יתיר. כל אלה הם מקום נפלא לטייל עם טיולון בין עצי היער, לראות פריחה שתלהיב את התינוק, לשמוע ציפורים. עבור תינוק המראות והקולות הללו הם פלא של ממש. צאו כל המשפחה אל הטבע, לכו הליכות רגועות ופשוט תהנו.

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
הכנת הגינה הביתית לקראת בילוי בקיץ