טיולי קרוואנים בישראל

865 צפיות

טיולי הקרוואנים בישראל הפכו בשנים האחרונות לנחלת הכלל וזאת הודות לשירותי השכרת קרוואנים המיועדים גם לבעלי רכבים בעלי כושר גרירה של 1,000 ק”ג וגם לבעלי רכבים פרטיים היכולים ליהנות משירותי הצבת קרוואנים בכל חניון המותאם לכך.

שירותי השכרת קרוואנים מוצעים לכם באמצעות דגמי קרוואנים שונים, כאשר בין יתר דגמי קרוואן להשכרה תוכלו למצוא: קרוואן המותאם לזוג+ 3 ילדים, קרוואן להשכרה המותאם לזוג+4 ילדים וקרוואן המותאם לזוג+ 5 ילדים. הקרוואנים השונים מאובזרים במערכות אירוח מפנקות כגון: מיטה זוגית, פינת ישיבה הנפתחת למיטה, שולחן אוכל, מטבחון מאובזר, מיטת קומתיים, מקלחת ושירותים. כמו כן, הקרוואנים הינם בעלי תשתית לחיבור חשמל וגז וברובם מותקנות מערכות סולאריות.

לטייל בישראל להרגיש אירופה!

תרבות טיולי הקרוואנים התפתחה במדינות האיחוד האירופי, כאשר בכל אחת ממדינות האיחוד תוכלו למצוא חניוני קרוואנים ענקיים הממוקמים בצמוד לאתרי תיירות וטבע מובילים. בארץ, טרנד טיולי הקרוואנים החל להתפתח בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר חניוני לילה מתאימים את עצמם לטרנד החדש ומקצים שטחים גדולים לטובת הצבת קרוואנים. הטיול בטבע הישראלי באמצעות קרוואנים מותאם לכל שכבות האוכלוסייה, החל מחובבי טבע מושבעים, דרך משפחות המעוניינות לקיים “נופש משפחתי” באווירה קצת אחרת ועד לקבוצות חברים בכל גיל.

הייחודיות של טיול קרוואנים באה לידי ביטוי באבזור המפנק של הקרוואן העומד לרשות המטיילים ו/או הנופשים לאורך כל הדרך, דבר המאפשר כל מטייל או נופש ליהנות משתי העולמות: גם מרחבי טבע וקרבה אידיאלית למסלולי טיול ותיירות וגם חוויית אירוח ופינוק כמו בבית מלון. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של דגמי קרוואנים להשכרה המאובזרים במגוון מפנק של מערכות אירוח כגון: מסכי טלוויזיה ומכונות אספרסו וזאת לצד ערכות קמפינג אותן ניתן להשכיר בתוספת תשלום.

במידה וגם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לטרנד טיולי הקרוואנים בישראל, כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את מסלול ההשכרה המותאם לכם: שירות קרוואן נגרר להשכרה (במידה ואתם מחזיקים ברכבים בעלי כושר גרירה) ו-שירות הצבת קרוואנים. בנוסף, תוכלו להתאים את הדגם המועדף עליכם מבין דגמי קרוואן להשכרה העומדים לרשותכם. עכשיו, לאחר שבחרתם קרוואן להשכרה כל שתדרשו לעשות הוא להחליט על מסלול הטיול המועדף עליכם ופשוט לצאת לדרך וליהנות לאורך כל הדרך. חשוב שתדעו: שירותי ההשכרה עומדים לרשותכם לאורך כל ימות השנה והדבר מאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות מנופיה הקסומים של ארצנו הקטנה בכל אחת מעונות השנה.

 

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
תוכן שיווקי בעידן האינטרנט
טיולי קרוואנים בישראל