הרחקת יונים לצמיתות – כיצד הדבר מתבצע?

897 צפיות

נכון להיום יש דרישה רבה לשירותיהם של מומחים בתחום הרחקת יונים לצמיתות, הרחקת עכברים, הרחקה של עטלפים והרחקת חולדות. הסיבה לדרישה זו נובעת בדרך כלל מהנזק שיונקים ועופות אלו גורמים לסביבה בה הם חיים, כלומר לבני האדם, לחיות המחמד, לריהוט ולציוד הקיים בבית ומחוצה לו. אם בעבר מגמת ההרחקה הייתה מיגור, כלומר הרחקה באמצעות השמדת אותו גורם מפריע, כיום המגמה היא לא לפגוע באותם יונקים ובעלי כנף, דבר אותו עושים על ידי שימוש בטכניקות חדשניות של הרחקה.

וילה עם בריכה
וילה עם בריכה

הרחקת עכברים ויונים

חשוב לדעת מדוע יש להרחיק את היונים ואת העכברים מביתנו וסביבתו החיצונית ולאחר מכן חשוב לדעת כיצד ניתן להרחיק אותם לצמיתות והאם פעולה זו אכן אפשרית. היונים תמיד חיות בלהק ולכן כאשר מדובר על הרחקת יונים לצמיתות הכוונה היא הרחקתו של כל להק היונים. דברים נוספים אותם חשוב לדעת אודות היונים הם שהן עפות למרחקים עצומים, ברגע בו הן מוצאות מקום שאידיאלי מבחינתן לבניית קן הן תמיד יחזרו אליו, כיוון שמדובר על כמות גדולה של יונים ששוהה באיזור אחד, תמיד תהיה בו זוהמה (לשלשת, כינים ונוצות), דייריו יסבלו מרעש, נזק לרכוש, וחשוב לזכור שהיונים מעבירות מחלות (בעיקר לילדים ולמבוגרים בעלי מערכת חיסונית חלשה) ומלאות בטפילים, (כמו למשל זבוב היונה, כינים ואקרית אדומה), שיכולים להיות מסוכנים לבני האדם.

 

כל אלו מובילים אנשים לשכור את שירותיהם של מדבירים שמומחים בהרחקת יונים או לקנות כל מיני מוצרים שעיקרם הרחקת יונים לצמיתות מאיזור מגוריהם (דבר שבהחלט אפשרי). נכון להיום הטכנולוגיה החדשנית ביותר להרחקתם של היונים היא מערכת אלקטרונית שמורכבת מפסי דריכה שעליהם פסי אלומיניום שמשמשים כמוליך של הפולסים החשמליים היוצאים מהרכזת. במקרה בו מדובר על בעיית עכברים בבית או בסביבות הבית, חשוב לדעת שהעכברים מכרסמים כמעט כל דבר ולכן במקרים רבים בני הבית קמים בבוקר ומגלים שהעכברים כרסמו את פנים ארונות המטבח שלהם, צינורות חשובים בבית, אכלו מהאוכל במזווה. דבר לא פחות חשוב אותו יש לדעת הוא שהעכברים אחראים למקרים שונים של זיהומים וזאת משום שהם משאירים את הגללים שלהם בכל מקום ולכן הם למעשה מסוכנים לבני האדם. גם כאן חשוב מאוד לבחור באפשרות הטובה ביותר של הרחקת עכברים. נכון להיום אפשרות זו היא התקנת מערכת אלקטרונית מתקדמת להרחקת עכברים שמרחיקה אותם ללא גרימת נזק.

 

לסיכום, כיום יש אפשרות להרחיק יונים ועטלפים בכל מיני שיטות, אם על ידי השכרת שירותיו של מדביר מקצועי שיגיע פעם פעמיים בשנה וירחיק את היונים והעכברים, אם על ידי אמצעים ביתיים ואם על ידי השיטה החדשנית אלקטרונית שמבטיחה מיגור של הבעייה ללא פגיעה בבעלי הכנף או היונקים באופן היעיל ביותר. בהצלחה!

מה דעתך?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

No Comments Yet.

Previous
מגמת המתכונים הטבעוניים
הרחקת יונים לצמיתות – כיצד הדבר מתבצע?